آموزش Trackingآموزش روتوسکوپی (افتر افکت فتوشاپ موکا)

آموزش افکت تغییر دادن پوست افتر افکت After effect | موشن ترکینگ

آموزش جلوه ویژه تغییر دادن پوست افتر افکت After effect

آموزش موشن تراکینگ روی پوست افتر افکت

آموزش روتوسکوپی و موشن ترکینگ : آموزشی که در اینجا داریم،  یک آقا هست که صورت خود را به سمت دوربین برمیگرداند و چهره آن به یک انسان جهنمی تبدیل میشود. روی پوست آن یک جور افکت آتش و حس عمق را داریم.در ادامه با من همراه باشید تا مفاهیم پایه ای مانند : موشن ترک یا موشن ترکینگ چیست و چه کاربردی دارد ؟ را یاد بگیریم.

آموزش موشن تراکینگ روی پوست افتر افکت

آموزش موشن ترکینگ افتر افکت Motion tracking After effects

اولین کاری که باید انجام بدهیم، این هست که آن ناحیه از صورت آقا را موشن تراک کنیم.از منوی Windows گزینه Track in mocha AE را انتخاب میکنیم. که در واقع یک نرم افزار ویژه برای ترکینگ هست.سپس لغزه زمان را به فریم آخر می بریم با ابزار bezier spline tool و اون قسمت از صورت را تراک میکنیم و اون قسمت هایی که خیلی تغییر نمیکنند را انتخاب میکنم.

دکمه  track backwards  را میزنم که تا فریم آخر آن ناحیه از صورت ، ترکینگ بشود. دوباره به فریم آخر میروم و دکمه Align Surface را برای طراز شدن آن سطح میزنم و با ابزار Export Tracking Date و آن را کپی میکنم.

گرید افکت پوست افتر افکت افتر افکت Grad filter After effects

گرید افکت – افتر افکت Grad filter After effects

ترکیب عکس با فیلم برای ایجاد افکت روی پوست افتر افکت

ترکیب عکس با فیلم برای ایجاد افکت روی پوست

حالا وقتی دوباره به افتر افکت برگردیم، میتوانیم از آن اطلاعات استفاده کنیم.پس یک لایه Solid میسازم  و در اولین فریم ، آن اطلاعات را past میکنم . به این صورت یک صفحه موازی و کاملا طراز روی صورت آن دارم که با صورت آقا حرکت میکند.سپس یک فیلتر گرید و افکت نویز دینامیک فراکتال،  به آن اضافه میکنیم. کمی شبیه به افکت مه و قبار و … و فقط کافی است که آن را به صورت یک ماسک به صورت اضافه کنیم.و همچنین یک عکس از چند شاخه و پوشش گیاهی میخوایم که با تکسچر روی صورت ترکیب شود.

حالا کار ما آماده است که کلی افکت باحال به آن اضافه کنیم.نسخه کامل این آموزش را از قسمت زیر آنلاین ببینید  و لذت ببرید …

پخش آنلاین آموزش با کیفیت Full HD

 

https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=12018
نمایش بیشتر
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا