وبلاگ

آموزش تری دی مکس در معماری pdf

دانلود رایگان آموزش تری دی مکس در معماری pdf

آموزش تری دی مکس در معماری pdf

دانلود رایگان آموزش تری دی مکس در معماری pdf

کتاب آموزش روش های طراحی معماری در تری دی مکس: آموزش تری دی مکس در معماری : در اوایل دوره من در مورد اهمیت چرخش در سیستم مختصات مرجع گیمبال صحبت کردم. این امر در حال حاضر با دوربین رایگان نیز اعمال می شود. اگر در سیستم مختصات گیمبال کار نمی کنید ، احتمالاً با چرخاندن دوربین رایگان با مشکلات بهترین کتاب های آموزش تری دی مکس + دانلود رایگان پی دی اف pdf بزرگ و بزرگی روبرو خواهید شد. بگذارید نشان دهم من ابزار Rotate را می گیرم. من در اینجا سیستم مختصات متفاوتی دارم. من سیستم مختصات View را به طور پیش فرض دارم. همانطور که قبلاً در نمای Prospective آموختیم ، این با مختصات جهان مطابقت دارد. من دوربین فیزیکی خود را انتخاب می کنم. در آن سیستم مختصات View ، متوجه می شوم که محورهای چرخش با جسم هماهنگ نیستند. برای مثال ، اگر بخواهم به بالا یا پایین کج شوم ، در واقع نمی توانم در امتداد خط دید دوربین کج شوم. اگر بخواهم در سیستم مختصات View بچرخم اتفاقات عجیبی رخ می دهد. و این البته مختصات جهانی در اینجا در نمای آینده نگر است. بنابراین من آن را با CTRL + Z لغو می کنم. اکثر مردم فکر می کنند که شما فقط می توانید از مختصات محلی استفاده کنید و این خوب است ، اما به محض امتحان کردن ، متوجه می شوید که کار نمی کند. بیایید به مختصات محلی برویم.

دانلود آموزش تری دی مکس در معماری pdf

کتاب‌های مرتبط با کتاب آموزش معماری نرم افزار 3Dmax، ویژه معماری: در ابتدا ، ظاهر خوبی دارد. ما می توانیم ببینیم که محورهای مختصات در کنار خود دوربین قرار گرفته اند. اگر من در اینجا حول محور سبز بچرخم ، که در این حالت محور Y است ، خوب به نظر می رسد ، مشکلی نیست. من آن را با CTRL + Z خنثی می کنم. یا اگر به بالا و پایین کج شوم ، و این محور X در این مورد است ، باز هم خوب به نظر می رسد و هیچ مشکلی ندارم. آن را واگرد می کنم اما به محض این که سعی کنم یک تابه و شیب را با هم ترکیب کنم ، آن وقت همه چیز دیوانه می شود. فرض کنید من کمی به سمت پایین متمایل شده ام ، بنابراین من از زاویه ای زیاد به زمین نگاه می کنم و سپس می خواهم به چپ و راست بچرخم. من روی آن محور Y کلیک می کنم و سعی می کنم به چپ و راست بپیوندم. بلافاصله ، من به اصطلاح یک زاویه canted یا شیب هلندی دریافت می کنم. این بدیهی است که نتیجه مطلوبی نیست ، مگر اینکه سعی کنید نوعی فیلم ترسناک را بازتولید کنید. بنابراین من می خواهم آن را با CTRL + Z لغو کنم. همچنین می خواهم چرخشی را که برای کج کردن به پایین انجام داده ام لغو کنم ، بنابراین دوباره CTRL + Z را فشار می دهم.

دانلود رایگان آموزش تری دی مکس در معماری pdf

آموزش کامل تری دی مکس در معماری به صورت pdf

در حال حاضر طراحی معماری دوربین به سطح بازگردانده شده است. PDF آموزش تری دی مکس 2017 – طراح شید این کمی چسبنده است. دانلود رایگان کتاب آموزش تری دی مکس (3Ds Max 8) ما می توانیم با چرخاندن حول محور Z جهان به چپ و راست بچرخیم. بنابراین من می توانم به اینجا برگردم به جهان. در محور جهان می توانم چپ و راست را خوب حرکت دهم. حتی می توانم به Local بروم و به سمت پایین متمایل شوم. به World برگردید و اکنون حول محور Z جهان بچرخید. و به نظر می رسد این راه حلی برای این مشکل باشد. اما تغییر مداوم بین آن سیستم های مختصات مرجع دردآور است. این واقعا باعث کند شدن سرعت شما می شود. و سپس اگر بخواهید این موضوع را تحریک کنید ، به هیچ وجه نمی توانید آنچه را که فکر می کنید انجام می دهد انجام دهید. اگر بخواهید آن را متحرک کنید ، به فضا پرواز می کند. بنابراین راه حل همه اینها ، برای حل همه این مشکلات ، چرخش در سیستم مختصات گیمبال است. این سیستم مختصات واقعی شی است. من می توانم در هر محور بچرخم و چنین مشکلی ندارم. ظاهرش خوبه بنابراین می توانم بالا و پایین کنم. همچنین می توانم به چپ و راست بچرخم. من مشکلی نمی بینم. علاوه بر این ، اگر این را متحرک کنم ، می توانم فقط در یک محور متحرک سازی کنم ، خواه محور Z در اینجا باشد ، یا محور X در اینجا. بسیار خوب ، بنابراین من آن چرخش ها را لغو می کنم. و این نحوه استفاده از حالت Gimbal برای کنترل یک دوربین رایگان است.

نمایش بیشتر
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا