آموزش اتوکد 2 بعدی

آموزش تریدی اتوکد معماری Creating 3D Geometry AutoCAD

آموزش تریدی اتوکد معماری Creating and Manipulating 3D Geometry in AutoCAD

آموزش تریدی اتوکد معماری Creating and Manipulating 3D Geometry in AutoCAD

اگر دوست دارید نحوه تری دی کردن سه بعدی اتوکد در معماری و ساخت احجام و سطوح منحنی و پیچیده و همچنین نحوه ویرایش کردن آنها را یاد بگیرید، این دوره آموزشی Creating and Manipulating 3D Geometry in AutoCAD را از سایت pluralsight را دانلود کنید.

در این مجموعه آموزش تریدی اتوکد معماری، نحوه ایجاد و ویرایش مدل های سه بعدی با استفاده از اتوکد را بررسی خواهیم کرد. ما با یادگیری نحوه ایجاد هندسه جامد اساسی شروع خواهیم کرد.

ما به چند ابزار نگاهی می اندازیم که به شما کمک می کنند تا جامد خود را به منظور ایجاد آن شکل یا شی مورد نظر خود دستکاری کنید. در مرحله بعدی ما توجه خود را به سطوح جابجا خواهیم کرد که یاد می گیریم چگونه می توان آن سطوح را ایجاد و ویرایش کرد تا اشکال هندسی پیچیده ای ایجاد شود.

در آخر آموزش تریدی اتوکد معماری ، ما به کار با مش ها و اینکه چگونه می توانیم با دستکاری صورت ها ، لبه ها و مهره ها ، اشکال جریانی ایجاد کنیم ، نگاهی بیندازیم. با پایان این آموزش باید درک کاملی از نحوه ایجاد هندسه پیچیده داشته باشید که در هنگام استفاده از ابزارها و تکنیک های سنتی تهیه پیش نویس 2D قادر به تولید آن نیستید. نرم افزار مورد نیاز: اتوکد 2014.

 

دانلود فیلم آموزش تریدی اتوکد معماری

pluralsight Creating and Manipulating 3D Geometry in AutoCAD

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

 www.3dmaxfarsi.ir : پسورد فايل فشرده
https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=96301 :لينک کوتاه
نمایش بیشتر
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا