آموزش موشن گرافیک

آموزش انیمیشن سازی لوگو سینمافوردی افترافکت CINEMA 4D After Effects

آموزش انیمیشن سازی لوگو سینمافوردی افترافکت CINEMA 4D After Effects

آموزش مدلسازی سه بعدی لوگو سینمافوردی افترافکت لیندا

یکی از بهترین و سازش پذیر ترین نرم افزارهای مدلسازی سه بعدی CINEMA 4D است که به خوبی با After Effects کار میکند.و به راحتی میتوانیدانیمیشن سازی لوگو، کامپوزیت، افکت گذاری، و جلوه های ویژه را با افترافکت انجام دهید.

یکی از رایج ترین گردش کارهای دنیای گرافیک کامپیوتری، ساخت و انیمیشن سازی لوگو ی سه بعدی است که معمولا طراحی آن در نرم افزارهای کرافیک دوبعدی مانند ایلاستریتور انجام میشود، بعد برای سه بعدی شدن به سینمافوردی میاید و برای افکت گذاری و شاید انیمیشن سازی به افترافکت میاید !

در این سری از آموزش های سینمافوردی – افترافکت میخواهیم کار طراحی لوگو، انیمیشن سازی و کامپوزیت آن را انجام دهیم.مدرس این دوره؛ آقای Craig Whitaker از سایت لیندا است و این دوره آموزشی را در 7 گام انجام میدهد.این پروسه را از وارد کردن تصاویر import و رندرنهایی باهم انجام خواهیم داد.

در گام اول، لوگوهای خود را که قبلا در نرم افزار Illustrator design طراحی کردیم را ارتفاع خواهیم داد (extrudes logo) و به آن نورها و متون ( text lights) را اضافه میکنیم و materials به آن اعمال کرده و برای کامپزیتینگ به نرم افزار عظیم افترافکت (composites project After Effects) خواهیم رفت.

اگر با دقت این دوره را نگاه کنید، پروسه و گردش کار و ترتیب مراحل را یاد میگیرید و حتی اینکه برای راحتی در کار، از چه پلاگین plugins هایی هم میتوانید بهره ببرید.پس از تکمیل این دوره؛ انتظار میرود که بتوانید آموزش متحرک سازی لوگو ، آموزش ساخت لوگو با افتر افکت، ساخت لوگوی متحرک آنلاین، طراحی آرم سه بعدی، سه بعدی کردن لوگو و آرم و …. را انجام دهید.

  • نام آموزش : آموزش انیمیشن سازی لوگو سه بعدی سینمافوردی افترافکت
  • نرم افزار :CINEMA 4D and After Effects
  • زمان : 70 دقیقه
  • زبان :انگلیسی

فیلم آموزشی  Video Tutorials

پخش آنلاین آموزش : قسمت اول

دانلود آموزش Cinema 4D and After Effects: Logo Animation and Compositing

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

خرید پستی

برای سفارش این محصول و یا سایر آموزش های فارسی – انگلیسی، به فروشگاه مراجعه بفرمایید.

 

 After Effects calculates all spatial values, like Position and effect control points, to a precision of 1/65,536 of a pixel. This is called subpixel precision.اگر پیکسلهای یک لایه مستقیما بر روی مرزهای پیکسل ترکیب قرار نگیرند، مقدار کمی تاری آن اتفاق می افتد که خیلی مشابه آنتی الیه است. این تمیز برای یک شی در حال حرکت مشکل نیست، زیرا اشیاء در حال حرکت دارای تاری حرکت هستند، اما می تواند جزئیات دقیق را در یک تصویر استاتیک خنثی کند. همچنین اگر یک تصویر به آرامی یا فقط با اشتباه اشتباه حرکت کند، تصویر ممکن است بین تیز و تار شدن ظاهر شود. از آنجا که نقطه پایه پیش فرض برای یک لایه، مرکز یک شی است، اشیاء با اندازه متفاوتی دارای نقاط پایه غیر عدد صحیح هستند و زمانی که در مقادیر عدد صحیح قرار می گیرند، نرم شوند. برای به حداقل رساندن خراشیدن و در نتیجه و خارج از نتیجه تمرکز، این دستورالعمل ها را دنبال کنید: گرافیک را با ابعاد عجیب و غریب یا حتی بر اساس ابعاد ترکیب ایجاد کنید. به عنوان مثال، اگر ترکیب 640x480 پیکسل باشد، گرافیک را با حتی ابعاد (مانند 100x100 پیکسل) ایجاد کنید. اگر ترکیب 99x99 پیکسل باشد، گرافیک را با ابعاد فردی (مانند 75x53 پیکسل) ایجاد کنید. اطلاعات موقعیت را برای گرافیک (از جمله موقعیت نگه دار و موقعیت های کلیدی نهایی موقعیت) را به عدد صحیح و نه اعداد کسری تنظیم کنید. به طور مداوم یک لایه حاوی گرافیک برداری را شبیه سازی کنید. هنگامی که گرافیک برداری را وارد می کنید، After Effects به طور خودکار آنها را مرتب می کند. با این حال، اگر می خواهید یک لایه را که حاوی گرافیک برداری بیش از 100٪ است، مرتب کنید، سپس باید لایه را برای حفظ کیفیت تصویر به طور مرتب لایه بندی کنید. شما می توانید گرافیک بردار را در لایه های مبتنی بر Illustrator، SWF، EPS و فایل های PDF را به طور مرتب ترسیم کنید. به طور مداوم باعث شتاب دادن پس از جلوه ها به چرخش فایل به عنوان مورد نیاز بر اساس تحول برای هر فریم. یک لایه به طور مرتب ترسیم شده به طور کلی نتیجه های با کیفیت بالا را تولید می کند، اما ممکن است به آرامی تکرار شود. لایه های شکل و لایه های متن همیشه به طور مداوم شبیه سازی شده اند. هنگامی که یک اثر را به یک لایه به طور مرتب ترسیم می کنید، نتایج ممکن است از نتایج استفاده از اثر به یک لایه بدون شفاف سازی مداوم متفاوت باشد. این تفاوت در نتیجه این است که دستورالعمل پیشفرض پیشفرض برای لایه تغییر میکند. دستور رندر پیش فرض برای یک لایه بدون rasterization مداوم ماسک است، به دنبال آن اثرات و سپس تحولات؛ در حالی که دستور رندر پیش فرض برای یک لایه به طور مرتب شده، ماسک است، به دنبال تحولات، و سپس اثرات. این که آیا شما به طور مداوم rasterize، اگر شما مشاهده و ارائه یک ترکیب با استفاده از بهترین کیفیت، پس از اثر ضد aliases (صاف) گرافیک برداری. شما نمیتوانید با یک لایه به طور مرتب شده در یک پانل لایه باز کنید یا با آن ارتباط برقرار کنید. نتیجه این محدودیت این است که شما نمیتوانید به طور مستقیم بر روی یک لایه به طور مرتب رنگی رنگ کنید. با این حال، می توانید سکته های رنگی را از لایه های دیگر کپی کنید و بچرخانید. تصویر از فایل وارد شده Illustrator با لایه rasterized تصویر از فایل وارد شده Illustrator A. اصلی B. بزرگ شده با پیوسته Rasterize سوئیچ خاموش C. بزرگ شده با پیوسته Rasterize سوئیچ روشن در پانل Timeline، بر روی لایه پیوسته Rasterize سوئیچ، که همان به عنوان Collapse Transformations برای لایه های پیش سازه تغییر می کند.
نمایش بیشتر
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا