آموزش رندر تکسچر تریدی مکس 3d max Normal Maps Render to Texture

آموزش رندر تکسچر تری دی مکس 3ds max Normal Maps Render to Texture

آموزش Render to Texture تری دی مکس

در این آموزش تکسچر سازی تری دی مکس، میخوام در مورد render to texture صحبت کنیم که تکنیکی است برای انتقال فایل های normal map و سایر تکسچر ها مانند diffuse map و … از یک مدل سه بعدی با جزئیات و دیتیل بالا (high poly) ، به یک مدل سه بعدی دیگر با جزئیات پایین (low poly).

به پروسه خروجی گرفتن اطلاعات normal map ، در نرم افزار تری دی مکس (Render to Texture) گفته میشود.در واقع ، وقتی که مدل ما روی حالت high poly است ، رندر میگریم و داخل یک مپ یا عکس (map) آن را ذخیره کرده و آن مپ را به عنوان متریال روی ورژن جزئیات پایین (low poly) ، اعمال کرده و رندر میگیریم.

معمولا از این روش در بازی سازی استفاده میکنند. چون در بازی سازی ، لازم است که محیط بازی با سرعت بالا بروز رسانی شود ! این آموزش از هفت قسمت پشت سرهم ساخته شده است. برای دانلود ادامه این مجموعه آموزش، با  3dmaxFarsi.ir همراه باشید.

 

دانلود ویدئو آموزشی (قسمت اول تا هفتم)

آموزش مدلسازی کلاسیک

 

خرید پستی
مشاهده تمام آموزش های فارسی

برای سفارش این محصول و یا سایر آموزش های فارسی – انگلیسی، به فروشگاه مراجعه بفرمایید.

https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=69714 :لینک کوتاه
برچسب ها
نمایش بیشتر

جعفر صیدی

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

مطالب ویژه

پاسخی بگذارید

دکمه بازگشت به بالا
بستن