تکسچر و متریال آماده

متریال سینمافوردی The Pixel Lab – Octane Lighting Essentials for Cinema 4D

دانلود The Pixel Lab – Octane Lighting Essentials for Cinema 4D

دانلود رایگان متریال سینمافوردی The Pixel Lab – Octane Lighting Essentials for Cinema 4D

در این صفحه میتوانید مجموعه کامل تکسچر و متریال سینمافوردی The Pixel Lab – Octane Lighting Essentials for Cinema 4D را دانلود کنید.

من از معرفی ملزومات روشنایی Octane برای Cinema 4D بسیار خوشحالم!  این مجموعه آماده نورپردازی شده خود را با 10 صحنه آتلیه کاملاً قابل تنظیم شروع کنید. هرکدام یک دکل xpresso کامل دارند بنابراین می توانید به راحتی چراغ ها و رنگ ها را اصلاح کنید.

در اینجا 10 صحنه موجود وجود دارد:

صحنه 01: Clean Studio: استودیوی تمیز کاملاً قابل تنظیم که برای تجسم محصول مناسب است.

صحنه 02: بدون درز: استودیوی تمیز کاملاً قابل تنظیم. صحنه ای وابسته به نور با کف واقعی و بی نهایت!

صحنه 03: اتاق تیراندازی: کاملاً قابل تنظیم تنظیمات واقعی استودیو. ایده آل برای مدل های با جزئیات بالا.

صحنه 04: InstaDaily: ایجاد شده برای دیوانگان اینستاگرام. صحنه ای همه کاره برای رندرهای فانتزی!

صحنه 05: نمایشی: نور کاملاً واقعی قابل تنظیم برای صحنه های نمایشی.

صحنه 06: نور سخت: صحنه کانون توجه اکتان. چراغ های با کنتراست بالا و کالیبره شده مناسب برای فلزات.

صحنه 07: نور پشت: استودیوی کاملاً روشن قابل تنظیم در پشت.

صحنه 08: استودیوی اتومبیل: صحنه کاملاً قابل تنظیم که به طور خاص برای وسایل نقلیه یا ارائه محصولات طراحی شده است.

صحنه 09: پرتوی پروردگار: یک صحنه مه آلود زیبا برای نورپردازی حجمی آسان.

صحنه 10: سینمایی: ایده آل برای توالی عنوان. نورپردازی واقع بینانه و سینمایی.

شما به Octane 3.07 به بالا و Cinema 4D R15 به بالا نیاز دارید. بارگیری به صورت .lib4d است بنابراین می توانید از طریق مرورگر محتوای خود به راحتی به این تنظیمات روشنایی دسترسی پیدا کنید.

دانلود مجموعه کامل تکسچر و متریال سینمافوردی

The Pixel Lab – Octane Lighting Essentials for Cinema 4D

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

 

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید .کنید.

www.3dmaxfarsi.ir :پسورد فایل فشرده
کانال تلگرام

نویسنده: جعفر صیدی

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا