آموزش انیمیشن سازی

ایجاد یک صحنه آتشفشان در حال فوران هودینی Large Scale Scenes in Houdini & Redshift

دانلود آموزش CGCircuit – Large Scale Scenes in Houdini & Redshift

ایجاد یک صحنه آتشفشان در حال فوران هودینی CGCircuit – Large Scale Scenes in Houdini & Redshift

در این صفحه میتانید کورس آموزشی CGCircuit – Large Scale Scenes in Houdini & Redshift را دانلود کنید در نرم افزار Houdini انجام شده است.

پس از مشاهده این دوره ، دانش آموزشان می توانند درک درستی از ایجاد صحنه های بزرگ با زمین ها ، اقیانوس ها ، حجمی و شبیه سازی های Pyro در مقیاس بزرگ داشته باشند.

در این دوره ، بیننده یاد خواهد گرفت که چگونه یک صحنه آتشفشان در حال فوران با استفاده از Houdini 18 ایجاد کند و بسیاری از جنبه های مختلف کار با Houdini ، از ایجاد Terrain تا تنظیم شبیه سازی Pyro ، ایجاد یک اقیانوس بیکران و تسلط بر ابزارهای حجمی را فرا خواهد گرفت.

این دوره برای کاربران مبتدی و متوسط ​​Houdini طراحی شده است که به دنبال تسلط بر کار با محیط های مقیاس بزرگ و شبیه سازی هستند.

در فصل 1 بیننده از طریق ایجاد یک آتشفشان می آموزد و می آموزد که چگونه جزئیات و فرسایش را اضافه کند ، هندسه را برای سایه بان ها آماده کند ، جابجایی را اضافه کند ، چگونه هندسه را مثال دهد ، گیاهان را قرار دهد و در نهایت صحنه را در مانترا ارائه دهد.

در فصل 2 بیننده نحوه ایجاد ابر و اقیانوس را فرا خواهد گرفت و نویسنده را در حال ایجاد یک فضای حجمی ، پراکندگی ابرها و همچنین ایجاد تمام جزئیات اقیانوس ها مانند کف ، تعامل آب و در نهایت یک صحنه ارائه شده با مانترا مشاهده می کند.

فصل 3 به ایجاد شبیه سازی Pyro می پردازد و بیننده می آموزد که چگونه یک شبیه سازی در مقیاس بزرگ ، تنظیم انتشار آتشفشان ، اضافه کردن اجسام صلب و موارد دیگر به درستی تنظیم کند.

فصل 4 به ارائه کل صحنه در Redshift و آهنگسازی همه چیز در Nuke اختصاص دارد!

  • زمان دوره: 7:05 ساعت
  • نوع محتوا: ویدئو آموزشی
  • سطح آموزش: مبتدی تا حرفه ای

آموزش ایجاد یک صحنه آتشفشان در حال فوران هودینی

CGCircuit – Large Scale Scenes in Houdini & Redshift

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

 

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید .کنید.

کانال تلگرام
نمایش بیشتر

جعفر صیدی

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

مطالب ویژه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا