ماشین

مدل سه بعدی ماشین TurboSquid – Dodge Durango SRT 2018 (Low Interior)

مدل سه بعدی ماشین TurboSquid – Dodge Durango SRT 2018 (Low Interior)
در این صفحه میتوانید مدل سه بعدی ماشین آماده به رندر TurboSquid – Dodge Durango SRT 2018 (Low Interior) را دانلود کنید

آبجکت ماشین تری دی مکس Dodge Durango SRT با جزئیات بالا برای تمام فرمت های 3ds Max, obj, mb, lwo, fbx, c4d, 3ds قابل استفاده است. فقط با یک کلیک و درگ، وارد صحنه سه بعدی خودتان کنید و لذت ببرید.

توضیحات بیشتر

TurboSquid – Dodge Durango SRT 2018 (Low Interior): HQ 3d-model.

Turbosmooth modifier can be applied on most of car’s objects if you need to get higher polycount.

The model presented in a large variety of different formats optimized for different applications (OBJs formats are Maya/Rhino/Cinema4D/Lightwave3D/Blender-optimized) and matches almost all applications.
Geometry contains only quad-polygons. Every geometry part is grouped according to it’s materials. Geometry of a certain material has a color corresponding to this material so it is easier to select objects and groups.
All of the lights are made with detailed geometry, not only with textures.
All render settings and HDR are included inside the 3ds max file. Easy To change colors for materials.
The summary polycount includes polycount of wheels. Approximate 4-wheel polycount in all models is 75 000 – 100 000

All car gauges are presented with no geometry, but with texture only.

All materials are in the slate material editor. All car materials are included even if they are not used in this particular car.
The scene contains 2 (or sometimes more) default carpaint materials.

The model is ready for 4K CloseUps and VR renders.
3D-Model details:
Format: 3ds Max, obj, mb, lwo, fbx, c4d, 3ds
Polygons: 706000
Textures: Yes
Animated: No
Rigged: No

دانلود ماشین تری دی مکس

TurboSquid – Dodge Durango SRT 2018 (Low Interior)

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

 

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید .کنید.

کانال تلگرام
نمایش بیشتر

جعفر صیدی

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

مطالب ویژه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا