آموزش انیمیشن سازی

آموزش هودینی Applied Houdini — Particles IV – Physical Instances

دانلود آموزش CGCircuit – Applied Houdini — Particles IV - Physical Instances

دانلود آموزش CGCircuit – Applied Houdini — Particles IV - Physical Instances

در این صفحه میتوانید کورس آموزشی آنلاین شبیه سازی موارد فیزیکی و ذرات معلق در هوا CGCircuit – Applied Houdini — Particles IV – Physical Instances را دانلود کنید و مهارت های خودتان را در زمینه کار با نرم افزار هودینی بالا ببرید.

ذرات کاربردی Houdini Particles IV – موارد فیزیکی به شما می آموزند که چگونه فراتر از استفاده از ذرات ، فقط شبیه سازی نقاط را انجام دهید و در عوض با آنها به عنوان چیزهای فیزیکی رفتار کنید! هنگام برخورد با مقادیر زیادی از اشیا physical فیزیکی ، دیگر استفاده از سیستم های بدن صلب برای دستیابی به نتیجه سریع و زیبا دیگر کارآمد نیست (و یا حتی اغلب اوقات امکان پذیر است). درعوض ، ما رفتار ذرات را هم در هوا و هم برخورد با زمین سفارشی خواهیم کرد تا عالی به نظر برسد و سریع شبیه سازی شود. همچنین در این درس الگوریتم رشد / انحلال ، سایه زنی بهتر و سایر ترفندهای گردش کار مورد علاقه من پیاده سازی شده است. همین حالا شروع به شبیه سازی جزئیات غیرممکن جزئی کنید!

Applied Houdini یک سریال تولیدی با کیفیت تولید است که توسط استیون کنیپینگ (vimeo.com/161576184) ساخته شده و در حال حاضر یک مدیر تخریب ارشد بدن صلب / مدیر فنی FX در نور و جادوی صنعتی لوکاس فیلم (انتقام جویان: جنگ بی نهایت ، جنگ ستارگان: آخرین جدایی ، سرکش است) یکی: داستان جنگ ستارگان ، جنگ ستارگان: نیرو بیدار می شود). از گردش کار اثبات شده تولید بهره مند شوید و در عین حال توضیحی عمیق در مورد اینکه چرا کارها به روشی که انجام می دهند ، ارائه دهید. بهترین از همه – هر ویدئو به جای صحبت کردن و فضای مرده ، با اطلاعات واقعی و پاورقی مملو از اطلاعات است!

  • زمان دوره: 3:42 ساعت
  • نوع محتوا: ویدئو آموزشی
  • سطح آموزش: مبتدی تا حرفه ای

دانلود آموزش شبیه سازی ذرات هودینی

CGCircuit – Applied Houdini — Particles IV – Physical Instances

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

 

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید .کنید.

کانال تلگرام
نمایش بیشتر

جعفر صیدی

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

مطالب ویژه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا