وبلاگ

دانلود رایگان کتاب آموزش تری دی مکس در معماری

دانلود کتاب آموزش تری دی مکس در معماری PDF

دانلود رایگان کتاب آموزش تری دی مکس در معماری

دانلود کتاب آموزش تری دی مکس در معماری

یکی از ویژگی های جالب دوربین فیزیکی ، توانایی آن در بازتولید اثر دوربین تغییر شیب یا دوربین دید است دانلود کتاب آموزش کامل و کاربردی تریدی مکس 2018 در معماری که در آن لنز و سنسور دوربین می توانند مستقل از یکدیگر حرکت کرده و یک افست افقی یا عمودی ایجاد کنند. و این در هر شرایطی صدق می کند ، برای مثال ، می خواهید خط افق را دانلود رایگان کتاب آموزش تری دی مکس در معماری تغییر دهید. که در عکاسی معماری بسیار اتفاق می افتد. شما می خواهید بالای یک ساختمان بلند را به تصویر بکشید ، اما اگر به سمت بالا کج شوید ، به یک چشم انداز سه نقطه ای شدید دست پیدا می کنید. اما تأثیری که می خواهید به آن برسید یک دیدگاه دو نقطه ای است که در آن خطوط عمودی ساختمان موازی باقی می مانند. بنابراین برای نشان دادن ، من این دوربین فیزیکی را گرفته و در مختصات Gibble می چرخانم و فقط آن را به سمت بالا متمایل می کنم.

دانلود کتاب آموزش تری دی مکس در معماری به زبان فارسی

دانلود کتاب آموزش تری دی مکس در معماری به زبان فارسی

دانلود رایگان جزوه آموزش تری دی مکس: در حال حاضر به یک دیدگاه سه نقطه ای دست یافته ایم که در آن این خطوط که قرار است عمودی باشند در واقع در یک نقطه ناپدید خیالی به هم نزدیک شده اند. خوب ، ما می توانیم این را اصلاح کنیم. و راه این کار استفاده از این شبیه سازی دوربین دید است. من فکر می کنم بهترین راه برای نزدیک شدن به این مورد این است که کج به دوربین نداشته باشید. بنابراین می توانیم مقدار چرخش محور Y را در اینجا 90 درجه تنظیم کنیم. بنابراین دانلود رایگان کتاب آموزش تری دی مکس در معماری شیب ندارد. و سپس با انتخاب آن دوربین ، به پنل Modify بروید ، به پایین بروید و کنترل چشم انداز را مشاهده خواهید کرد. و ما دارای تغییر لنز ، افقی و عمودی هستیم. اگر می خواهم سقف بیشتری ببینم ، می توانم این مقدار درصد عمودی را تغییر دهم. شما فقط آن را به سمت پایین بکشید ، یک مقدار منفی به آن بدهید ، و من نمای را در دو بعد به سمت بالا تغییر می دهم. بنابراین اکنون ما بالای سقف را در اینجا می بینیم ، اما هنوز در چشم انداز دو نقطه ای هستیم. خطوط عمودی هنوز موازی هستند.

کتاب آموزش تری دی مکس در معماری (مقدماتی تا پیشرفته)

کتاب آموزش تری دی مکس در معماری (مقدماتی تا پیشرفته)

دانلود کتاب آموزش نرم افزار 3Dmax، ویژه معماری و طراحی داخلی بسیار خوب ، من می توانم آن را به صفر تنظیم کنم. دانلود رایگان کتاب آموزش تری دی مکس در معماری بنابراین برای حرکت خط افق به بالا یا پایین است. همچنین می توانیم با افست افقی به چپ و راست جابجا شویم. و این در واقع در این شرایط چندان کاربردی نیست ، اما در موارد خاص مفید است. برای مثال اگر در حال چرخش دوربین به دور هدف خود هستید ، می توانید از این افست افقی برای حرکت هدف در دانلود رایگان کتاب آموزش تری دی مکس در معماری فضای صفحه استفاده کرده و آن را به چپ یا راست منتقل کنید. خوب ، من آن افقی را به صفر می رسانم. همچنین تصحیح شیب وجود دارد. من خودم تمایل ندارم از آن استفاده کنم ، اما اگر بخواهید آنجاست. بنابراین فرض کنید من به بالا یا پایین کج می شوم. و من می توانم از این تصحیح شیب عمودی برای تقریب یک دیدگاه دو نقطه ای استفاده کنم. تصحیح شیب عمودی خودکار نیز وجود دارد ، اما طبق تجربه من کمی در قسمت اشکال قرار دارد ، بنابراین توصیه می کنم از آن دور شوید و فقط آن را به صورت دستی تنظیم کنید. البته اگر مقدار شیب را تغییر دهم ، باید اصلاح شیب عمودی را تغییر دهیم. اما باز هم من از این استفاده نمی کنم. من فکر نمی کنم این دانلود رایگان کتاب آموزش تری دی مکس در معماری در واقع بهترین راه است. در واقع بهترین راه این است که کج صفر نداشته باشید. و افست عمودی را تنظیم کنید. بنابراین من آن اصلاح شیب را به صفر تنظیم می کنم. چرخش را در Y به 90 باز می گردانم و سپس درصد افست عمودی را تنظیم می کنم تا فریم مورد نظرم بدست آید. شاید من سقف کمتر و بیشتر دانلود رایگان کتاب آموزش تری دی مکس در معماری کف را می خواهم. بنابراین من می توانم آن را به مقدار پنج برسانم. این نحوه استفاده از کنترل پرسپکتیو در یک دوربین فیزیکی است و فصل ما را در مورد اصول اولیه تکنیک های دوربین به پایان می رساند.

نمایش بیشتر
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا