وبلاگ

دانلود آموزش کامل تری دی مکس

دانلود آموزش کامل تری دی مکس (کتاب pdf + آموزش تصویری) به زبان فارسی

آموزش کامل تری دی مکس کتاب pdf + آموزش تصویری

دانلود آموزش کامل تری دی مکس به زبان فارسی

دانلود آموزش کامل تری دی مکس (کتاب pdf + آموزش تصویری) به زبان فارسی در فیلم قبلی ، نحوه فعال کردن ذخیره دانلود آبجکت تری دی مکس فریم ها را دیدیم ، مطمئن شوید آنچه در نمای نما می بینیم با چارچوبی که در رندر خود می بینیم مطابقت داشته باشد. حالا بیایید در مورد تغییر نسبت ابعاد صحبت کنیم. البته این نسبت عرض تقسیم بر ارتفاع است. ما این کار را از طریق تنظیمات رندر انجام می دهیم ، نه از طریق تنظیمات دوربین. تنظیمات رندر ویری تری دی مکس آموزش رایگان 3d max در اینجا در نوار ابزار اصلی یافت می شود. تنظیم را رندر ویری تری دی مکس دهید به نظر می رسد یک قوری با چرخ دنده است. روی آن کلیک کنید و پنجره تنظیم رندر باز می شود. و می خواهید به برگه Common بروید و در اینجا نسبت ابعاد خود را تنظیم می کنید. با رزولوشن خروجی که در آن ذخیره می کنید تعیین می شود. و در صحنه من ، رزولوشن سفارشی 640 آموزش اسکچاپ در 360 دارم و این باعث می شود که نسبت تصویر 16 در نه یا نسبت تلویزیون استاندارد ایجاد شود.

آموزش تری دی مکس pdf 2018

آموزش 3d max و می بینیم که در اینجا ، 16 تقسیم بر 9 1.777 در حال تکرار است. بنابراین من قصد دارم نسبت ابعاد خود را تغییر دهم ، و این به سادگی انتخاب رزولوشن متفاوت است. فرض کنید من روی این دکمه ، 640 در 480 کلیک می کنم ، دانلود hdri و اکنون ما یک وضوح وضوح استاندارد با جنبه چهار تا سه یا جنبه 1.333 داریم. نسبت ابعاد صفحه نیز تحت تأثیر نسبت تصویر یک پیکسل جداگانه قرار می گیرد و این همان جنبه پیکسلی در اینجا است. امروزه اکثر فرمت ها از پیکسل های غیر مربع استفاده نمی کنند ، اما برخی از فرمت های تعریف استاندارد همچنان از پیکسل های غیر مربع استفاده می کنند ، و اگر بنا به دلایلی نیاز به خروجی مستقیم به عنوان مثال ، در قالب D1 دارید ، می توانید جنبه پیکسل را تغییر دهید. نسبت در اینجا در واقع ، یک پیش تنظیم برای آن وجود دارد ، و این همان چیزی است که 720 در 486 است. روی آن کلیک کنید و یک پیکسل 0.9 دریافت می کنیم. اما توجه داشته باشید که جنبه صفحه نمایش تغییر نکرده است.

آموزش وی ری تری دی مکس pdf

دانلود آموزش کامل تری دی مکس از مقدماتی تا پیشرفته

دانلود آبجکت آنریل با وجه پیکسل یک ، جنبه تصویر 1.333 را رندر ویری تری دی مکس 3d4dl 3dsky می دهد. اگر آن را روی .9 قرار دهم و Enter را فشار دهم ، اکنون ارتفاع به طور خودکار تغییر می کند. بنابراین جنبه پیکسل در اینجا بسیار مهم است. ما می خواهیم مقدار آن یک باشد مگر اینکه با فرمت قدیمی مانند D1 سروکار داشته باشیم ، در این صورت می توانیم پیکسل غیر مربع داشته باشیم. اما این مورد را بررسی کنید ، مطمئن شوید که در صورت عدم تمایل پیکسل های غیر مربعی دریافت نمی کنید. ما در اینجا برخی از مقادیر سفارشی برای وضوح را وارد می کنیم و آنها در نمایه کاربر فعلی من ذخیره می شوند. بنابراین می توانم روی یک دکمه راست کلیک کنم و این پنجره پیکربندی را دریافت می کنم ، و می توانم تنظیمات فعلی را دریافت کنم یا فقط چیزی را تایپ کنم. بنابراین من یک فرمت HDTV ، 1920 ، tab tab و سپس 1080 را با یک پیکسل یک ، و روی OK کلیک کنید. و اکنون من فقط می توانم با کلیک کردن اینجا ، آن وضوح را انتخاب کنم. و می بینید که جنبه وسیع تری دارد. به همین ترتیب در اینجا ، من می توانم با کلیک راست روی دکمه 640 در 480 وجه 16 در نه را انجام دهم ، ارتفاع را روی 360 تنظیم کرده ، روی OK کلیک کنید و سپس روی دکمه کلیک کنید ، و نسبت تصویر یکسانی داریم ، 1.7 تکرار ، اما ما وضوح بالاتری برای این ایستگاه از پیش تعیین شده داریم. بنابراین به راحتی می توانم بین کیفیت پیش نویس و رندر نهایی کیفیت تولید ، رفت و برگشت کنم. به این ترتیب می توان نسبت تصویر و وضوح را در گفتگوی راه اندازی رندر تنظیم کرد.

نمایش بیشتر
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا