وبلاگ

آموزش نورپردازی در تری دی مکس pdf

دانلود رایگان آموزش نورپردازی در تری دی مکس pdf

آموزش نورپردازی در تری دی مکس pdf

دانلود رایگان آموزش نورپردازی در تری دی مکس pdf

آموزش نورپردازی داخلی و خارجی در تری دی مکس pdf ما نحوه ایجاد یک دوربین فیزیکی با هدف را مشاهده کرده ایم. دستورات تری دی مکس+pdf حالا بیایید در مورد دوربین های رایگان صحبت کنیم. ما می توانیم یک دوربین استاندارد بدون هدف یا یک دوربین فیزیکی بدون هدف داشته باشیم ، اما روش ایجاد برای هر یک از آنها متفاوت است. اجازه دهید به آموزش تری دی مکس pdf دوربین استاندارد نگاه کنیم. به پنل ایجاد ، به دوربین بروید ، و ما می توانیم یک دوربین استاندارد رایگان ایجاد کنیم. روی آن دکمه کلیک کنید و می خواهید در نمای جلویی یا جانبی کلیک کنید ، نه در نمای بالا ، زیرا دوربین قرار است در نمای نمای فعلی ایجاد شود. بنابراین ، من فقط یک بار روی نمای جلو کلیک می کنم و آن دوربین استاندارد ایجاد می شود. راست کلیک کنید تا از حالت ایجاد خارج شوید ، و ما می توانیم آن دوربین را در یک Viewport بارگذاری کنیم. این یکی اینجا بنابراین ، در جایی که می گوید دوربین فیزیکی ، می توانیم دوربین دیگری را انتخاب کنیم. دوربین 001 ، این یک دوربین استاندارد است.

آموزش نورپردازی در تری دی مکس pdf به زبان فارسی
پلاگین های تری دی مکس

آموزش نورپردازی در تری دی مکس pdf به زبان فارسی

فیلم آموزش 3d max : اکنون ما به دنبال لنز آن دوربین هستیم. دانلود رایگان آموزش وی ری pdf ما می توانیم ابزار move را گرفته و به نمای بالای برنامه که برنامه ما است برویم و آن دوربین را در موقعیت مناسب قرار دهیم. ما همچنین می توانیم آن را بچرخانیم ، در طراحی تری دی مکس نمای بالا بچرخانیم. و درست مانند یک دوربین فیزیکی ، می توانیم میدان دید آن را تغییر دهیم. ما می توانیم از پارامترهای آن این کار را انجام دهیم. با انتخاب هنوز ، می توانیم به پانل Modify برویم ، و پارامتر یک میدان دید در اینجا داریم ، و من می توانم آن را به همان اندازه دوربین دیگر ، مقدار 80 درجه تنظیم کنم و enter را فشار دهم. حالا من زاویه وسیع تری دارم. البته می توانید این کار را به صورت تعاملی انجام دهید ، می توانید بکشید. همچنین می توانید از ابزار پایین در Viewport Navigation استفاده کنید. اما شما باید نمای دید مناسب را انتخاب کنید. بنابراین ، من باید نمای دوربین را که می خواهم کنترل کنم ، انتخاب کنم. و اکنون من میدان دید را در اختیار دارم ، بنابراین می توانم روی آن کلیک کنم و همچنین میدان دید یا زاویه دید را تغییر دهم. به این ترتیب می توان یک دوربین استاندارد رایگان ایجاد کرد. من دوربین فیزیکی را ترجیح می دهم و ترجیح می دهم از یک دوربین فیزیکی بدون هدف استفاده کند.

دانلود رایگان آموزش نورپردازی در تری دی مکس pdf
تری دی مکس چیست

تنظیمات رندر نهایی در vray: بنابراین می توانم آن را مانند یک دوربین واقعی روی سه پایه بچرخانم. برای انجام این کار ، ما دوربین فیزیکی را ایجاد می کنیم و در ابتدا همیشه یک هدف دارد ، اما می توانیم آن هدف را غیرفعال کنیم. بنابراین ، من به ابزار انتخاب شی باز می گردم ، دوربین ، دوربین فیزیکی را انتخاب می کنم و می توانیم آن را در نمای نمایش نیز بارگذاری کنیم ، فقط آن را برگردانید ، و در پانل Modify ، در بالای صفحه ، یک برای هدف تغییر دهید ، بنابراین من می توانم آن را خاموش کنم. و اکنون ، آن دوربین دیگر هدفی ندارد و می توان آن را مستقیماً چرخاند. بنابراین ، من می توانم در نمای بالا راست کلیک کنم تا در آن نمای تمرکز کنم و به دور محور Z جهان بچرخم تا دوربین به چپ و راست بچرخد. و این نحوه ایجاد یک دوربین استاندارد رایگان یا تبدیل یک دوربین فیزیکی به یک دوربین رایگان است.

 

telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا