کالکشن تکسچر

دانلود متریال پلاستیک تری دی مکس ویری Vray Plastics Materials Bundle

دانلود متریال پلاستیک | تکسچر پلاستیک Vray 3ds max

دانلود متریال پلاستیک | تکسچر پلاستیک Vray 3ds max

یک مجموعه کامل از انواع متریال های پلاستیک برای متور رندر ویری برای : تری دی مکس + اسکچاپ، رویت + راینو و … به اسم Vray Plastics Materials Bundle را میتوانید از این صفحه دانلود کنید که یک مجموعه بزرگ از مواد Vray از پلاستیک های مختلف است.

متریال و تکسچر  براق، مات، رنگی، پلاستیک شفاف، پلی استایرن، PVC، پلی کربنات، مواد اکریلیک و پلکسی گلاس، پلاستیک های نیمه شفاف و پلاستیکی، مواد پلاستیکی چند جزء و کامپوزیت، کربن و فیبر کربن ، پلاسمای شفاف (پراکنده نور)، پلی استایرن، فایبرگلاس، پلکسی گلاس و حتی سازنده لگو و خیلی بیشتر را میتوانید در باندل متریال پلاستیک تری دی مکس ویری Vray Plastics Materials Bundle پیدا کنید.

یک مجموعه بی نظیر از متریال های مناسب برای رندر های بیرونی و خارجی معماری (architectural, interior) که برای تجسم معماری دقیق و حرفه ای شما لازم و کاربردی است.

برای دانلود پکیج های تکسچر سنگ کورین ، متریال کابینت برای 3d max ، دانلود متریال پتینه و همچنین دانلود تکسچر mdf با کیفیت بالا ، با ما همراه باشید . اگر متریال مورد نظرتان را در سایت پیدا نکردید ، به ما اطلاع بدید تا در اسرع وقت در سایت منتشر کنیم.

متریال پلاستیک تری دی مکس ویری
تکسچر پلاستیک تری دی مکس ویری
دانلود Vray Plastics Materials Bundle

دانلود فايل پکیج متریال پلاستیک تری دی مکس ویری

Vray Plastics Materials Bundle

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

 www.3dmaxfarsi.ir : پسورد فايل فشرده
https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=86675 :لينک کوتاه
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا