آموزش کامل نورپردازی داخلی در تری دی مکس

آموزش نورپردازی رندر بلندر : Create & Design a Modern Interior in Blender

دانلود فیلم آموزش طراحی معماری و رندر بلندر : Create & Design a Modern Interior in Blender

دانلود فیلم آموزش طراحی معماری و رندر بلندر : Create & Design a Modern Interior in Blender

دوستان علاقه مند به استفاده از نرم افزار Blender که میخواهند یک پروژه طراحی معماری زیبا و مدرن سه بعدی را به صورت کامل :مدلسازی سه بعدی، نورپردازی و رندر گرافیکی انجام دهند، استفاده کنند.

می خواهید یاد بگیرید که چگونه رندرهای داخلی واقعی را در Blender طراحی کنید و یا اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه رندرهای داخلی واقعی را در Blender طراحی کنید؟ آیا می خواهید مواد خود را واقعی به نظر برسد، در این دوره با ما همراه باشید تا ابتدا تا انتها یک فضای داخلی مدرن را در Blender ایجاد کنیم.

در بخش اول دوره آموزش Create & Design a Modern Interior in Blender ، به اصول طراحی داخلی می پردازیم. ما در مورد طرح های رنگی صحبت می کنیم و اینکه چرا برخی رنگ ها به خوبی کنار هم می روند. در بخش بعدی با ایجاد مدل سازی و گرفتن درست ابعاد ، شروع به ایجاد اتاق می کنیم. ما همچنین در مورد افزونه Archimesh و نحوه اضافه کردن آسان در یک پنجره نیز خواهیم آموخت. پس از آن ، ما بر روی مواد و مدل ها حرکت می کنیم. در این دوره من 14 مدل مختلف حرفه ای ساخته شده را ارائه می دهم که از آنها برای پر کردن صحنه استفاده می کنیم.سپس ، برای نورپردازی از تصاویر اچ دی آر HDR اضافه می کنیم. پس از رندرگیری، ما در مورد نحوه تركیب تصویر خود در Blender و Photoshop صحبت می كنیم.بعد از اتمام دوره نیز 3 آموزش وجود دارد. اولین مورد آموزش نحوه مدل کردن مبل هایی است که در صحنه خود استفاده می کنیم. در مورد مدل سازی ، اضافه کردن اصلاح کننده ها و ایجاد جابجایی یاد خواهید گرفت.

در قسمت دوم آموزش Create & Design a Modern Interior in Blender ، روی فرش و موکت کار خواهیم کرد که در صحنه داخلی مشاهده می کنید. ما برای ایجاد فرش و ایجاد واقع گرایانه در سیستم ذرات غوطه ور خواهیم شد.سرانجام ، بخش سوم پاداش در مورد یادگیری نحوه ایجاد فضای سبز و گیاهان واقع بینانه است. با استفاده از افزونه نهال در مخلوط کن یک درخت کوچک درست می کنیم ، به آن برگ می دهیم ، مواد را اضافه می کنیم و سپس آنرا رنده می کنیم.اگر به دنبال ورود به تجسم و نمایش در معماری هستید یا فقط از همه می خواهید مهارت های Blender خود را بهبود بخشید ، این دوره برای شما مناسب است! من آن را به گونه ای ساختار بندی کرده ام که افراد مبتدی یا پیشرفته Blender بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.

زمان این دوره آموزشی، 4 ساعت است و در دو سایت معتبر آموزشی : udemy, skillshare ، منتشر شده است.

دانلود فیلم آموزش طراحی معماری و رندر بلندر : یودمی

Skillshare – Create & Design a Modern Interior in Blender

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

www.3dmaxfarsi.ir : پسورد فايل فشرده
https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=112697 :لينک کوتاه
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا