آموزش گرافیک 2 بعدی

تبدیل عکس به نقاشی سیاه قلم در فتوشاپ Photoshop Pencil Sketch Effect

آموزش تبدیل عکس به نقاشی مدادی در فتوشاپ

آموزش تبدیل عکس به نقاشی مدادی در فتوشاپ

یکی از موضوعات کلاسیک فتوشاپ تبدیل عکس به نقاشی در فتوشاپ است.این یکی از آن تکنیک های سریع و ساده است که یک نتیجه رضایت بخش را ایجاد می کند. در این صفحه یک آموزش برای مبتدیان فتوشاپ آماده کرده ایم.

در تمام ورژن های ساخته شده از نرم افزار Photoshop ، تعداد زیادی پلاگین و filters کننده ساخته شده است که اثرات مختلف و هنری مختلفی را تولید می کنند اما دقیقا نتیجه ای واقعی ندارند!

در این آموزش، من برخی از مراحل هوشمندانه را نشان می دهم که یک عکس را به یک طرح مداد دست کشیده تبدیل می کند.یاد بگیرید چگونه به راحتی هر عکس را به یک طرح مداد سیاه و سفید با فتوشاپ تبدیل کنید و سپس سه روش عالی برای رنگ آمیزی طرح یاد بگیرید!

آموزش تبدیل عکس به نقاشی سیاه قلم در فتوشاپ

در این آموزش، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه با استفاده از فتوشاپ CS6، یک عکس پرتره را به یک طرح مداد تبدیل کنیم، هر دو به صورت سیاه و سفید و رنگی. اگر از Photoshop CC استفاده می کنید، نسخه نسخه فتوشاپ CC به روز شده را بررسی کنید.

این نسخه از آموزش، که به طور کامل از نسخه اصلی به روز شده است، یک روش انعطاف پذیر تر و غیر مخرب برای ایجاد اثر طرح با استفاده از فیلترهای هوشمند فتوشاپ و لایه های تنظیم، همراه با برخی از حالت های ترکیبی لایه دستی استفاده می کند.ما با یادگیری نحوه تبدیل عکس به یک طرح سیاه و سفید (و نحوه نگه داشتن اثر کاملا قابل ویرایش با فیلترهای هوشمند) شروع می کنیم، سپس ما با یاد گرفتن نحوه رنگ آمیزی طرح ما با استفاده از رنگ های اصلی تصویر است. پس از مشاهده این آموزش، نیازی به دانلود براش برای نقاشی دیجیتال نخواهید داشت.

در درس بعدی ، آموزش تبدیل عکس به نقاشی رنگی در فتوشاپ ،دانلود براش نقاشی برای فتوشاپ، فیلتر تبدیل عکس به نقاشی در فتوشاپ و … را خواهیم داشت.

آموزش تبدیل عکس به نقاشی مدادی در فتوشاپ

 

آموزش تصویری فتوشاپ Video Tutorials

پخش آنلاین ویدئو آموزش فتوشاپ تبدیل عکس به نقاشی سیاه قلم

 

 

آموزش فارسی فتوشاپ از پایه : سطح مقدماتی تا پیشرفته Photoshop 2017

آموزش جامع فتوشاپ به زبان فارسی

آموزش بی نظیر فتوشاپ در عکاسی مخصوص بازار کار Photoshop

آموزش جامع فتوشاپ برای عکاسان به زبان فارسی

آموزش روتوش صورت با فتوشاپ به زبان فارسی Photoshop CC

آموزش فارسی روتوش صورت فتوشاپ

نمایش بیشتر
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا