آموزش اتوکد 2 بعدی
موضوعات داغ

آموزش فارسی اتوکد مکانیکال (مقدماتی پیشرفته) AutoCAD Mechanical

آموزش نرم افزار اتوکد مکانیکال به زبان فارسی

سلام به یک دوره آموزشی نرم افزار AutoCAD Mechanical به زبان فارسی خوش آمدید.در این پکیج آموزشی در طول 5 ساعت و 40 دقیقه ، تمام قسمت های مهم و کاربردی نرم افزار قدرتمند اتوکد مکانیکال رو به شما آموزش خواهیم داد و شما رو به یک کاربر تجربه و کارامد در این نرم افزار تبدیل میکنم تا بتونید تمام نقشه های مخصوص مکانیک و مهندسی های وابسته به آن همچون هوافضا، کشتی و … طراحی کنید.

در این دوره، همین رباط رو که در صفحه من، میتونید ببینید رو طراحی خواهیم کرد و برای انجامش، از ابزارهایی مانند : “مکانیکال بروزر” استفاده خواهیم کرد.جایی که اگر قسمت هایی رو از اسمبلی یا مونتاژ رو باز کنم، میتونید ببینید که من میتونم وارد لیست قطعات بشوم و میتونم هر جزئ مکانیکی رو هایلایت کنم. و تمام ابزارهاش رو به شما نشون خواهم داد.ابزار های مهمی که در اتوکد مکانیکال استفاده میکنید مثل نوار ابزار اصلی و “کویت اکسز” ، نوار اینفو یا اطلاعات و که در بالای صفحه میتونید ببینید و همه تنظیمات مورد نیاز نقشه کشی که شما هنگام کار با اتوکد مکانیکال استفاده میکنید رو برسی خواهیم کرد.

سطح آموزش این دوره مبتدی یا  Beginner تا پیشرفته خواهد بوده و مدرس این دوره آقای Shaun Bryant شما را با سر فصل مختلفی از جمله : معرفی ویژگی های جدید نسخه 2019 اتوکد و رابط کاربری این نسخه بهمراه تشریح و شخصی سازی، ویژگی لایه و آبجکت ها، سازماندهی و مدیریت کردن طرح های مکانیکی، ساخت و ایجاد هندسه های کلیدی در نرم افزار و سایر موضوعات می پردازد.

نرم فزار اتوکد مکانیکال 2019 شامل بهترین نسخه از اتوکد به همراه کتابخانه های صنعتی از قطعات و ابزارهای مهندسی مکانیک می باشد.اتوکد مکانیک را به نوعی می توان اتوکد پیشرفته و دو بعدی برای طراحی قطعات ساده مکانیکی و یا مکانیک دسکتاپ دو بعدی و کوچک شده دونست که در این دوره، از سطح مقدمانی شروع تا سطح پیش رفته پیش خواهیم رفت.

این دوره شامل 16 سر فصل می باشد و در پایان دوره نیز شما یک جمع بندی کلی ازاین دوره خواهید داشت. شما در این دوره آموزشی 6 ساعته با نرم افزار اتوکد مکانیکال 2019 مختص مهندسین مکانیک آشنا خواهید شد و سرفصل هایی را یاد خواهید گرفت.

 

فیلم آموزشی Video Tutorials

پخش آنلاین قسمت اول این آموزش

  • پکیج آموزش فارسی نرم افزار (اتوکد مکانیکال) :  از مقدماتی تا پیشرفته
  • مربی: مهندس جعفر صیدی
  • شرکت سازنده : لیندا
  • زمان : 8:40 ساعت
  • قیمت: 90,000 تومان

خرید پستی

سفارش این آموزش از فروشگاه تری دی مکس فارسی

 

 

خرید لینک دانلود این آموزش :

دانلود آموزش

telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا