مدل سه بعدی مبلمان : میز / صندلی

آبجکت ست مبلمان کلاسیک تری دی مکس AR Arredamenti Royal 3D Models Bundle

دانلود آبجکت ست مبلمان کلاسیک

آبجکت ست مبلمان کلاسیک تری دی مکس وی ری

در این صفحه میتوانید آبجکت ست مبلمان کلاسیک و لاکچری رویال ایتالیایی (Luxurious collection of classic Royal furniture) رو دانلود کنید که توسط کارخانه AR ARREDAMENTI تولید شده است.

از این پکیج آبجکت کلاسیک میتوانید برای رندرگیری اتاق های با آبجکت های نفیس استفاده کنید که شامل اتاق های ناهار خوری (میز و صندلی)، مبل و صندلی، ویترین، کمد، میزهای قهوه، مبلمان برای منطقه تلویزیون و غیره هستند.

رنگ اصلی تمام آبجکت ست مبلمان کلاسیک و حتی رنگ تکه های مبلمان مجموعه سلطنتی، خاکستر تحت پوشش لاک لاکی شفاف براق است و همچنین با ورق طلای پوشیده شده است.دکوراسیون سخاوتمندانه توسط هنرمندان از دکوراسیون دست ساز ساخته شده که دارای تزئینات و تکنیک های :خاتم کاری، طلاکوبی و …. استفاده می شود.

اتاق های خواب با مجموعه کامل: عثمانی ها و میز مخمل خواب دار، میزهای کنار تخت و صندلی ها، کابینت ها، کابینت ها و، البته، تختخواب های واقعا سلطنتی تزئین شده با حکاکی و capitons سفال و همچنین در مجموعه ای از عناصر دکور فضایی وجود دارد: قاب ها و آینه ها، که برای فضاهای داخلی مناسب است.

این پکیج مدل سه بعدی کلاسیک سلطنتی؛میتواند برای استفاده در هيئت دولت هم بکار گرفته شود و دارای انواع میز کار و صندلی راحت است و قابل استفاده در دفاتر کار تمام وقت است

تمام مدل های سه بعدی و آبجکت ست مبلمان کلاسیک ، با فایل فرمت تری دی مکس (3ds Max format) و پلاگین ویری ، به همراه پیش نمایش رندرگیری شده از هر مدل؛  در فایل فشرده  قرار گرفته است.برای دانلود مبل کلاسیک مکس،  آبجکت مبلمان کلاسیک 3d max ، مبل سلطنتی ، وآبجکت ست مبلمان کلاسیک …. با تری دی مکس فارسی 3dmaxfarsi.ir ، همراه باشید.

دانلود مدل سه بعدی مبلمان کلاسیک با 3Dmax - Vray

مدل سه بعدی مبلمان کلاسیک با 3Dmax – Vray

دانلود آبجکت مبلمان کلاسیک سه بعدی AR Arredamenti

نمونه کیفیت آبجکت مبلمان سه بعدی کلاسیک AR Arredamenti

دانلود آبجکت مبلمان کلاسیک

 

 

AR ARREDAMENTI
furniture
classic

 

دانلود فايل مبلمان کلاسیک تری دی مکس با کیفیت فوق العاده بالا

AR ARREDAMENTI Royal | 3D Models | 3ds Max | Vray | 2.64 GB

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

 www.3dmaxfarsi.ir : پسورد فايل فشرده
https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=93747 :لينک کوتاه
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا