آموزش کامل نورپردازی داخلی در تری دی مکس

آموزش نورپردازی رندرگیری منتال ری تری دی مکس mental ray 3d Max

آموزش نورپردازی رندرگیری منتال ری تری دی مکس mental ray 3ds Max

آموزش کامل منتال ری mental ray 3ds Max global illumination final gather

یکی از مهم ترین چیز هایی که باید کاربران 3ds Max برای رسیدن به رندر های واقع گرایانه داشته باشند ، درک کامل و عمیق از هسته اصلی و امکانات  ارائه شده در متور رندر مخصوص تریدی مکس ، یعنی منتال ری mental ray features است.

این دوره تمرینی را با یادگیری روش های متفاوت شبیه سازی نورپردازی غیر مستقیم در تری دی مکس (simulating realistic indirect lighting in 3ds Max) شروع میکنیم.

اولین تکنیک، گلوبال آیلیونتش به معنی روشنایی کلی و عمومی (global illumination) که مربوط به بازتاب اولیه هست و تکنیک دوم ،نحوه استفاده از فاینال گادر final gather خواهد بود.

همچنین برای شبیه سازی یک رندر با کیفیت، از فتون های کاستیک caustic photons ، استفاده میکنیم که وقتی نور به صفحه ای نیمه شفاف و انعکاسی refractive surfaces (مانند آب، شیشه ، برگ درخت و …)برخورد میکند light passes به وجود میاید.

در ادامه ، مبحث کار کردن با نورهای اچ دی آر Image-based lighting techniques ، را کار خواهیم کرد و یاد میگیریم که چطور میتوان مشکلات و لکه ها و نویزهای ناخواسته در رندر را به حداقل برسانیم و لرزش در صحنه های انیمیشن animated scenes و … را حذف کنیم.

همچنین کلی ترفند و تکنیک tools and techniques کاربردی به شما خواهیم آموخت تا به آرامی شروع به رندرگیری با کیفیت در پروژه های high quality work خودتان کنید.

فیلم آموزشی Video Tutorials

پخش آنلاین قسمت اول این آموزش

  • نام آموزش : آموزش کامل نورپردازی و رندرگیری منتال ری تری دی مکس mental ray 3ds Max
  • نرم افزارهای استفاده شده : 3ds Max
  • شرکت سازنده : pluralsight
  • زمان : 3 ساعت و 20 دقیقه

خرید پستی

برای سفارش این محصول و یا سایر آموزش های فارسی – انگلیسی، به فروشگاه مراجعه بفرمایید.

https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=15464 :لینک کوتاه
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا