پلاگین تری دی مکس

آموزش تصویری نصب کرک و فعال سازی پلاگین ویری Vray 3.50.04 3ds max

آموزش نصب پلاگین ویری حل مشکل کرک حذف لوگو رندر Vray 3ds max

آموزش نصب پلاگین ویری : حل مشکل کرک حذف لوگو رندر  Vray 3ds max

به درخواست خیلی زیاد دوستان برای تهیه یک آموزش ویدئویی از نصب کرک و فعال سازی پلاگین ویری برای تری دی مکس ،  این آموزش را تهیه و منتشر میکنیم.

تاریخچه نصب پلاگین ویری و کرک کردن آن

درست پس از منتشر شدن پلاگین ویری ، برنامه نویسان حرفه ای ، شروع به تهیه فایل های کرک و استفاده غیر مجاز از این پلاگین نمودند. که به صورت کلی، از 3 طریق انجام میشد.

روش اول: کپی فایل های کرک که معمولا به اسم های cgauth.dll و  vray2009.dll داخل پوشه Chaos Group و یا خود پلاگین ویری بود که بدون هیچ مشکلی کرک میشد و تمام.تا آنجایی که من به خاطر دارم، ویری 1.5 و ویری 2.4 و تا حدود ورژن های 3.2 هم به همین نحو کرک میشد.

روش دوم : شرکت Chaos Group پس از مدتی جلو این مدل کرک شدن را گرفت و برای ورژن های 3.2 و بالا تر، برنامه نویسان و کرکر های حرفه ای یک نرم افزار به اسم BlackStorm را منتشر کردند که پس از اجرا، فایل های را میساخت که باید در مسیر نصب پلاگین ویری ،کپی میشد. که خود من به راحتی کرک میکرم ولی عده خیلی زیادی از دوستان در سایت کامنت میگذاشتند که فعال نمیشود و … و حتی خیلی از دوستان شکایت از این داشتند که رندر هایشان لرزش دارد و یا اگر قسمتی از  کادر فریم بافر را مجددا رندر بگیرند، روشنایی رندرشان با قبلی متفاوت شده و از این حرف ها … و فکر میکردند که علت این مشکل، استفاده از کرک و فعال شدن غیر قانونی نرم افزار بوده است…

روش سوم : همینک که پلاگین ورژن 3.5  منتشر شده، برنامه نویسان عزیزمان، یک راه خیلی راحت تر برای کرک و فعال سازی پیدا کرده اند و به صورت مجازی از طریق یک فایل به اسم LastVRay.dlr مجوز استفاده از پلاگین جعل میشود و در همین صفحه به صورت تصویری نحوه فعال سازی آن را برای شما شرح خواهم داد…

توجه : اگر پلاگین ویری را در نهایت درست نصب کنید و پروسه کرک کردن را به درستی انجام داده باشید، پس از رندرگیری لوگوی Chaos Group در رندرهای نخواهد آمد و پس از Save کردن و باز و بسته کردن فایل، تنظیمات کادر رندر ویری هم داخل فایل شما Save میشوند .

 ویدئو آموزشی Video Tutorials

پخش آنلاین ویدئو معرفی آموزش و سرفصل ها

 

پلاگین ویری برای تری دی مکس (تمام ورژن ها)

دانلود پلاگین ویری برای تری دی مکس V-Ray 6.10.06 3ds Max

 

نمایش بیشتر
telegram

‫6 دیدگاه ها

  1. سلام
    درست مثل آموزش ویدویی که در سایت قرار دادم، عمل کنید

  2. ببخشید من برای نصب وی ری 3.60.03 به مشکل برخوردم. از من یوزر و پسورد میخواد.

  3. سلام ممنون از سایت خوبتون میشه لطفا فایل
    lastvray.dlr
    رو دوباره بزارید

  4. سلام
    لطفا دقیقا طبق همین آموزش ویدئویی که درست کردم عمل کنید. از صفحه مانیتوام برای شما فیلم گرفتم. دیگه از این واضح تر ؟!

  5. من کرک جدید۲۰۱۵ از سایت شما گرفتم ولی جواب نمیده

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا