پلاگین تری دی مکس

پلاگین ساخت درخت تریدی مکس واقع گرایانه آموزش اسپید تری SpeedTree

پلاگین ساخت درخت SpeedTree

دانلود آموزش پلاگین اسپید تری 3dsMax SpeedTree

در این سری از آموزش های ساخت فضای سبز و طراحی لنداسکیپ، به پلاگین تخصصی مدلسازی و ساخت درخت (SpeedTree Modeler 7.1.1 tutorial) خواهیم پرداخت و یاد میگیریم که خودمان یک درخت واقعی را از پایه (realistic 3D tree) مدلسازی کنیم.

ساخت درخت واقعی و با کیفیت یک عنصر جدایی ناپذیر برای رندر های خارجی (outdoor environment) است و پلاگین اسپید تری (SpreedTree) یک ابزار فوق العاده قدرتمند برای ساخت بوته  و درخت (foliage and trees) و کمک میکند که بتوانید درخت هایی را که خودتان ساخته اید، واقعی تر کنید.

در پایان این دوره آموزشی پلاگین اسپید تری ( SpeedTree tutorial Architect Edition) درک خوبی از این پلاگین پارامتریک پیدا خواهید کرد و همچنین قادر خواهید بود که انواع و اقسام درخت ها را در همه اندازه ها بسازید.

 

پلاگین ساخت درخت تری دی مکس واقع گرایانه : آموزش اسپید تری SpeedTree :

  1. خلاصه آموزش و معرفی پلاگین ساخت درخت
  2. ساخت پایه ای یک درخت از روی عکس اسکیسی Building a basic tree from scratch
  3. ساخت و اضافه کردن تکسچرها Adding texture
  4. ویرایش  و پالایش پوسته درخت Refining the trunk
  5. ساخت پوسته درخت branches
  6. مدلسازی لایه دوم پوسته درخت secondary branches
  7. پروسه مدلینگ  ساخت برگ درخت ها Generating leaves
  8. نحوه شکل دهی مجدد به بوته های سبز Reshaping branches
  9. ویرایش مجدد ریشه های درخت Re-routing the roots
  10. سبک کردن حجم درخت با ویرایشگر نود Cleaning up the tree with Node Editing
  11. ساخت درخت سبک تری دی مکس Creating low res trees
  12. ایجاد حالت رندوم و گوناگونی Making random variations
  13. نحوه خروجی گرفتن از پلاگین اسپید تری Exporting

پلاگین ساخت درخت تری دی مکس واقع گرایانه آموزش SpeedTree 3ds Max

آموزش تصویری تری دی مکس : پلاگین اسپید تری Video Tutorial

پیش نمایش آنلاین آموزش – قسمت اول

دانلود رایگان آموزش Modeling Realistic Trees with SpeedTree

دانلود رایگان آموزش با لینک مستقیم 340 مگابایت دانلود پلاگین SpeedTree

www.3dmaxfarsi.ir :پسورد فایل
 https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=10151 :لینک کوتاه این صفحه

Hi my name is jafar sydi. I'm a 3d environment artist at industrial light magic. my latest projects include . در این دوره ما می خواهیم مدل سازی درختان واقع گرایانه با پلاگین SpeedTree یاد بگیریم. SpeedTree یک ابزار پیشرو در صنعت است که ما از آن استفاده می کنیم تقریبا هر زمان که درخت روی صفحه نمایش را مشاهده می کنید. در این دوره خواهید آموخت که چگونه یک درخت را از ابتدا با استفاده از گفتار سه سیستم ژنراتور، مدل کنید. درخت بوته شاخه گل گیاه متریال تکسچر تری دی مکس ویری vray 3ds max ابجکت درخت تری دی مکس دانلود آبجکت گل و گیاه تری دی مکس دانلود رایگان آبجکت درخت 3d max آبجکت گل و گیاه تری دی مکس تکسچر درخت برای مکس مدل درخت را تغییر دهید تا از یک دارایی به اندازه کافی خوب به عنوان یک درمان قهرمانانه واقع بینانه استفاده کنید. درختان را از هندسه سفارشی رشد می دهند تا آنها را بخشی از محیط زیست زندگی کنند. تغییرات تصادفی تا خیابان پایه را ایجاد کنید. اداره کردن جزئیات را برای یک شمارش پولی کارآمد انجام می دهد و مدل و مواد را برای استفاده در بسته های 3 بعدی صادرات می کند. تا پایان، شما باید قادر به ساختن یا اصلاح یک سخنرانی مدل باشید تا بتواند نیازهای هر مغازه را به خود اختصاص دهد. من مشتاقانه منتظر شما هستم تا به شما نشان دهم که چگونه سخنرانی قدرتمند می تواند به عنوان یک ابزار برای اضافه کردن سطح اضافی به هر محیطی باشد، بنابراین ابتدا با درس اول شروع کنیم.
نمایش بیشتر
telegram

‫3 دیدگاه ها

  1. سلام. کرک کردن همه پلاگین ها مثل هم هست!
    لطفا اگر پیغام خطایی میگیرید ، اینجا بنویسید تا پیگیری کنیم

  2. سلام. خسته نباشید. بی نهایت ممنون از بابت فایل هایی که میزارین. من این پلاگینو دانلود کردم. اگر در مورد نحوه کرک هم اطلاعاتی دارین لطفا آموزش نصب هم بزارید. یکی از فایلا هم نصب نشد.

  3. واقعا تشکر نميدونم با چه زبونى ازتون تشکر کنم نميدونيد من چقدر دوست داشتم اين پلاگينهارو تهيه کنم و اموزشى ازشون داشته باشم حالا خودشونو هم گير ميارم يه روزى ولى سپاس سپاس پاينده باشيد…..

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا