مدل سه بعدی ماشینپرسوناژ برای پست پروداکشنپلاگین تری دی مکس

پلاگین انیمیت کردن ماشین و کاراکتر انسان : Rpc plugin 3ds max 2018

پلاگین انیمیشن سازی سه بعدی تری دی مکس ماشین کاراکتر انسان Rpc plugin 3ds max 2018

پلاگین انیمیشن سازی سه بعدی تری دی مکس :انیمت کردن پرسوناژ انسان و حرکت ماشین؛ یکی از پر زحمت ترین و وقت گیر ترین کارهای پروژه های انیمیشن سازی سه بعدی و رندرینگ است. شاید اینکار به نظر راحت بیاد ولی اصلا اینطوری نیست و البته انیمیشن بدون کاراکتر ، ماشین متحرک و فواره آب متحرک و … کاملا بی روح و غیر حرفه به نظر میاد!

پلاگین انیمیشن سازی سه بعدی تری دی مکس : حرکت آدم ماشین و …

انیمیشن سازی کاراکتر انسان: شما باید کاراکتر خود را ریگ کنید، استخوان و مفصل برای آنها تعریف کنید، حرکت پاها و دستها و بدنه را طراحی و با هم هماهنگ کنید و یک مسیر حرکت هم برای هر کاراکتر تعریف کنید که همه اینها کلید سازی انیمیشن میخواد و از همه سخت تر، اگر چندین کاراکتر متنوع بخواید، مثلا خانم، آقا، کودک و … کارتان سخت تر هم میشود. و حتی فراتر، مثلا خانمی که در حال حرف زدن هستو کودکی که در حال بازی با بادبادک خودش هست و …!

انیمیشن سازی حرکت ماشین :  برای اینکار شما باید حرکت بدنه ماشین و چرخ ها و فرمان ماشین را با هم هماهنگ کنید تا انیمیشن شما، ظاهر طبیعی داشته باشد.فراموش نکنید که رفتارهای فیزیکی ماشین را هم باید شبیه سازی کنید. مثلا سرعت اولیه ماشین. حالت ترمز گرفتن و …

انیمیشن سازی آبجکت های سه بعدی: به عنوان مثال درب های یک مجتمع مسکونی و فواره آبی که در  فضای لابی قرار گرفته و  … را میتوان انیمت کرد. تا پروژه ما حرفه ای به نظر برسد و همان طور که در بالا توضیح دادم، کار بسیار وقتگیر و اشک دربیاری هست! خوب چکاره کار چیست؟

با پلاگین آر پی سی Rpc plugin میتوانید با چند کلیک ساده، آبجکت مورد نظر که میخواهیم انیمیت کنیم  را انتخاب و یک مسیر حرکت برای شیء مورد نظرمان تعریف کنیم تا کار انجام شود.از همه باحال تر اینکه زمان رندر فوق العاده کمی خواهید داشت و این یک فاکتور بینهایت مهم در انیمیشن سازی معماری و … است.

 ویدئو آموزشی Video Tutorials

پخش آنلاین ویدئو کوتاه معرفی : پلاگین انیمیشن سازی سه بعدی تری دی مکس

 

برای دانلود پلاگین و اطلاعات بیشتر به صفحه زیر مراجعه بفرمایید :

پلاگین آر پی سی برای تری دی مکس – 2009 تا 2018

نمایش بیشتر
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا