آموزش ساخت متریال

آموزش ساخت متریال و شیدر میکروب ویروس باکتری Maya V-Ray Photoshop

ساخت تکسچرهای Procedural Texturing مایا ویری

ساخت تکسچر  میکروب ویروس باکتری مایا ویری Procedural Texturing

در درس های گذشته انواع روش های ساخت متریال معماری  و غیر معماری را برسی کردیم.در این دوره به ساخت متریال های Procedural Texturing خواهیم پرداخت.و در نهایت خروجی پروژه را با پلاگین ویری v-ray نورپردازی و کامپوزیت Composite انجام خواهیم داد.

Procedural Texturing چیست ؟

متریال های رویه ای ( Procedural Texturing) یا image texturing در مایا،  در واقع نوعی از تکسچر ها هستند که در دنیای واقعی وجود ندارند و حتما باید توسط کامپیوتر و نسبت به یک الگوریتم خاص و محاسبات ریاضی  و شیدر های خاص خود برای UWV maps ساخته شوند.

در این دوره آموزشی تکسچرهای procedural و همچنین شیدرهای ارگانیک (organic shader) را خواهیم ساخت.برای ساخت تکسچرها از ابزارهای قدرتمند مایا استفاده میکنیم و برای رندرگیری V-Ray Shaders را بکارمیگیریم تا یک ظاهر کاملا واقع گرایانه برای سلول ها (cell) را بسازیم.

سپس برای نوپردازی این سلول ها از V-Ray lights استفاده میکنیم . و همچنین از تصاویر اچ دی آر (image based lighting) و همچنین نور گنبدی ویری (dome light) استفاده میکنیم تا به این صورت حس یک صحنه نوپردازی شده و انعکاس دار (light and reflections) را برای ما تداعی کند.

همچنین از ویری رندر المنت (V-Ray’s render elements) برای لایه بندی مراتب رندر ویری (multiple passes) برای ترکیب بندی صحنه مان استفاده میکنیم.

در پایان این دوره آموزشی، فرا خواهید گرفت که چطور با procedural texturing ها یک صحنه با چندین تکسچر بسازید و همچنین آنها را در یک صحنه با یکدیگر ترکیب کنید.

پیش نمایش آنلاین قسمت اول آموزش

Creative Development: Procedural Texturing in Maya

  • نام محصول: آموزش ساخت تکسچرهای Procedural Texturing + فایل های پروژه
  • زمان: 2 ساعت و 23 دقیقه
  • قیمت: 4500

ابتدا کالا را تحویل بگیرید ، سپس وجه آن را به مامور پست پرداخت کنید

ارسال  مجدد رایگان در صورت هرگونه مشکل

برای ثبت سفارش و اضافه کردن این محصول به لیست خرید اینجا کلیک کنید

 صفحه خرید این محصول

 https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=7564 :لینک کوتاه
نمایش بیشتر
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا