مدل سه بعدی کاراکتر انسان

مستند افشای وحی از اهرام ثلاثه مصر The Revelation of the Pyramids

دانلود مستند اهرام ثلاثه مصر The Revelation of the Pyramids

دانلود مستند اهرام ثلاثه مصر The Revelation of the Pyramids

دانلود مستند اهرام ثلاثه مصر : در این صفحه یک مستند معماری دیگر از اهرام اهرام ثلاثه The Revelation Of The Pyramids را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.اهرام اهرام ثلاثه مصر ، یکی از هفت عجایب جهان، اهرام بزرگ مصر است و در این فیلم مستند؛ نگاه عمیقی خواهیم داشت به رمز و راز این ساختارهای حماسی را برای قرن ها با نظریه های متفاوت از علمی به عجیب و غریب محاصره کرده است.

مستند ساخت اهرام : با این وجود با بیش از 37 سال تحقیق عمیق در سایت های چین، پرو، مکزیک و مصر، یک دانشمند در ابتدا موفق به درک و سپس کشف آنچه در پشت این بزرگترین اسرار باستان شناسی قرار دارد: یک پیام مهم اهمیت برای همه ما داشت!

این مستند شگفت انگیز در مورد ابهت شگفت انگیز دستاوردهای معماری – مجسمه سازی دوران فرعون بخصوص در غزه آغاز می شود.زمانی استفاده از وزن، اندازه و حجار های دقیق هرم چنویس و چهار ستون متمایل آن و تقارن شگفت انگیز آن پرداخته شده است.

همچنین در مورد باورهای معمول مصرشناسی ، مانند  استفاده نکردن از  ماشین آلات ، ساخت هرم ها در مدت زمان حدود 20 سال را به چالش کشیده است. همچنین به بحث در خصوص نظریه ها می پردازد که بیان می کند دیگر هرم های موجود در Precolombian آمریکا ، Easter Island و … در کشور چین هرگز نمی توانند به صورت کاملا اتفاقی بر روی خط هایی که امتداد آنها یکدیگر را در غزه قطع می کنند قرار داشته باشند.تئوری ها و اندازه گیری های دقیق ریاضی مشخص می کند که مصری ها قطعا اطلاعاتی در خصوص نجوم ، عدد پی و عدد طلایی و حتی واحد متر داشته اند .

این مستند توسط ژاک گریموول و پاتریس پوایارد وچند دانشمند دیگر تهیه شده و برخی سوالات مزاحم و پاسخ های باورنکردنی خود را ارسال کردند. هرم بزرگ گیزا یکی از هفت شگفت انگیز از جهان باستان است و تنها کسی است که هنوز هم ایستاده است. ساختمان آن حتی پیشرفت های مهندسی شگفت آور حتی استانداردهای امروز نیز بود. دقت و صحت آنها در طراحی و ساخت آن کاملا شگفت انگیز است، با توجه به اینکه ادعا می شود ابزار دقیقتری نسبت به آنچه که در حال حاضر وجود دارد، ابزار دقیقتری دارد.

بنابراین بیش از 4000 سال پیش، مصریان باستانی تپه سنگ آهک را مسطح کردند، مساحت را به اندازه شش میدان فوتبال، دو میلیون بلوک به ارتفاع یک معادل یک ساختمان 42 طبقه، و خارج از هرم با هشت طرف ساخته شده بود از چهار، و آن را تمام اثبات زلزله با استفاده از ابزار محدود در یک دوره تنها 20 سال ساخته شده است.این خیلی شگفت آور است که این پرسش مطرح می شود: «آیا هر کدام از اینها حتی ممکن است؟»

دانلود ده اکتشاف بزرگ مصر باستان

 این شواهد به سنگ ها رسیده است، اما مصر شناسان و مورخان در مورد آن چه مخالفت می کنند. شاید پاسخ این است که از طریق گفتگو با زمین شناسان، مهندسین و سنگسارکنان مردانی که دارای تکنولوژی فنی هستند افرادی هستند که در واقع در این نوع پروژه های بزرگ دخیل هستند.

مصر شناسان به منظور پیروی از این نظریه که هرم ساخته شده برای آرامگاه فرعون بود، به این نتیجه رسیدند که تنها 20 سال طول کشید تا ساخت آن. با این حال دقت ساخت و ساز این نظریه را پشتیبانی نمی کند. حتی سنگ های نامنظم شکل به طور عمدی قرار داده شد، کاملا آینه از آنهایی که در طرف دیگر ساختمان استفاده می شود. امكان وجود هرمس برای هدف كاملا متفاوت نمی تواند نادیده گرفته شود. با این حال، بسیاری از مصر شناسان و مورخین به شدت با این پیشنهاد مخالف هستند و از این امر مستثنا نیستند.

دانلود مستند اهرام ثلاثه مصر باستان

: با این حال، هرم بزرگ به طرز ریاضی دقیق است که سطح چهار طرف تقسیم شده با سطح پایه برابر عدد طلایی معروف است؛ یکی از اصول کلیدی زیبایی شناسی و طراحی است. عدد طلایی منحصر به فرد است و در سراسر جهان طبیعی حتی در نسبت آناتومی انسان و همچنین در نسبت آثار هنری عالی وجود دارد. این عدد طلای مکرر و عمدی در هرم بزرگ وجود دارد.

چه کسی این هرم ساخته است؟ چرا آن را با دیگر آثار تاریخی برجسته در سراسر جهان هماهنگ کرده اید؟ آیا ممکن است دقت طراحی آن منشاء انسانی نیست؟ تماشای این مستند فوق العاده The Revelation Of The Pyramids را به همه کاربران سایت 3dmaxfarsi توصیه میکنیم.

در بخش پایانی و نتیجه گیری این مستند دانلود مستند اهرام ثلاثه مصر به این نتیجه خواهیم رسید که شاید منطقی ترین توضیح این باشد که تمدنی قدیمی تر وجود داشته که سعی داشته اند ما را از وقایعی که باعث نابودیشان شده مطلع سازند که این وقایع احتمالا با بحران آب و هوایی فعلی آغاز می شود.

 

پخش آنلاین فیلم مستند اهرام ثلاثه مصر

دانلود فايل معماری مستند اهرام ثلاثه مصر

The Revelation of the Pyramids

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

نمایش بیشتر
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا