آموزش مدلسازی

آموزش طراحی مدلسازی و ریگ عروسک خیمه شب بازی After Effects

آموزش طراحی مدلسازی ریگ عروسک خیمه شب بازی After Effects

دانلود آموزش مدلسازی ریگ How To Create And Rig A Realistic Puppet

به سری آموزش جدید After Effects ، خوش آمدید.در این سری از مجموعه آموزش های ویدئویی افترافکت ، میخواهیم مدل سه بعدی و ریگ یک عروسک را انجام بدهیم به نحوی که اعضای بدن آن چند منظوره multiple pose-able hands باشد و انگشتان ، دست ها و کله آن قابل حرکت و انیمیت باشد.

تمام این مراحل در محیط دو بعدی افتر افکت انجام خواهد شد و ریگ کاراکتر عروسک بر اساس استاندارد create inverse kinematic خواهد بود. امید وارم شما هم از این آموزش لذت ببرید. ما یک فصل جدید برای هر روز برای هر درس ارسال خواهیم کرد. این آموزش در چگونگی کنترل کلیپ های توپی برای دهان و چشم ها با استفاده از لغزنده های بیان شده اعمال شده به یک شی Null که به عنوان یک شخصیت عمل می کند، نگاه می کند. در اینجا من به ترکیب عروسک ها نگاه می کنم پین های ابزار با اشیاء null برای ایجاد چهره ای ظریفی و ظریف (موقعیت پین ها و اشیاء Null برای کنترل بهینه). این فیلم ها با استفاده از ابزار نشاسته و پین های اضافی به برخی از تکنیک ها برای تزیین بیشتر مشاغل خلخال مش کمک می کند. در این ویدئو من نشان می دهم که چگونه عبارات را به اشیاء null رانندگی پین های عروسک اعمال می کنیم تا بتوانید عبارات صورت را با استفاده از آن کنترل کنید.

این ویدیو بیشتر در کنترل علامت های صورت گسترش می یابد و برخی از روابط بین آنها را ایجاد می کند مانند داشتن چشمک زدن بر روی چشم ها و … این آموزش یک تکنیک برای ایجاد یک شی «نگاه کردن به» برای چشم ها را نشان می دهد به طوری که دانش آموزان مجبور نیستند به صورت جداگانه متحرک شوند.

فیلم آموزشی Video Tutorials

پخش آنلاین قسمت اول این آموزش How To Create And Rig A Realistic Puppet

  • نام آموزش : آموزش طراحی مدلسازی و ریگ عروسک خیمه شب بازی
  • نرم افزارهای استفاده شده : After Effects
  • شرکت سازنده : tutsplus

خرید پستی

برای سفارش این محصول و یا سایر آموزش های فارسی – انگلیسی، به فروشگاه مراجعه بفرمایید.

https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=15357 :لینک کوتاه
نمایش بیشتر
telegram

‫3 دیدگاه ها

  1. ویدئو پبش نمایش اش رو قرار دادیم که !

  2. دادا خوب بگو زبان اصلی است
    این همه دانلود کردیم

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا