آموزش انیمیشن سازیآموزش مدلسازی

صفر تا صد آموزش مایا 2015 کامل: مدلسازی نورپردازی رندر انیمیشن سازی

دانلود رایگان، آموزش کامل مایا Maya 2015

12 ساعت آموزش اصولی مایا Maya 2015

در درس قبل آموزش فارسی رندر مایا را داشتیم. در این آموزش Maya 2015 نگاه عمیق و کاملی خواهیم داشت به هسته مرکزی و ابزارهای آخرین ورژن مایا ، نرم افزار قدرتمند مدلسازی،رندر، انیمیشن سازی. کارمان را با آشنایی با محیط کاربری، آشنایی با منوها شروع میکنیم و شروع به مدلسازی یک ربات خواهیم کرد قطعات آن را ریگ میکنیم محدود کننده های حرکت را اضافه میکنیم، برای آن دانلود متریال و تکسچر معماری میسازیم، و در نهایت آن را نور پردازی و یک انیمیشن جالب و بامزه را زندر میگیرم.

آموزش nParticles و کلید های انیمیشن Key و nucleus Bind محدود کننده های جابه جایی Constraints ، گره ها و ساخت پوست Joints، ریگ کردن مدل rigging ، IK Bones kinematics inverse ndynamics set driven ، ساخت پوست و متریال های نیمه شفاف  Phong، متور رندر final gather  و Lambert ، کنترل کننده های Frames detach smooth curves  Controls و fk, driver, Graph constant  cycle, Emitter, Infinity,hypershade, blinn و …

این آموزش برای کسانی هست که هیچ آشنایی اولیه ای با مایا نداشته اند و شامل یک دوره کامل 11:30 ساعته از مدلسازی نرم افزار مایا، رندر، انیمشن Maya 2015 است.Learning Autodesk Maya 2015 Training Video

  1. خلاصه آموزش و معرفی سرفصل ها
  2. نحوه کار با دیدگاه ها در مایا viewport
  3. آشنایی با محیط کاربری مایا Maya interface
  4. ساخت فایل های پروژه مایا Maya projects
  5. نحوه کار با فایل های صحنه scene files
  6. حالت های مختلف انتخاب شی و انواع شیدرها در ویوپورت shading
  7. نحوه انتقال، ورودی خروجی گرفتن از مایا Transforming maya
  8. بکار گیری حالت های جزء و فرعی
  9. آموزش کار با ویرایشگر اتربیوت Attribute Editor
  10. نحوه گروپ کردن ونسبت والد و فرزند Grouping
  11. نحوه کار با منوی هات باکس Maya 2015 hotbox
  12. نوشتن اسکریپت MEL script
  13. آموزش کار با منوی shelves مایا
  14. مرور کلی بر نحوه مدلسازی مایا Modeling
  15. نحوه قرار دادن تصاویر مرجع در صحنه
  16. ترسیم خط 2 بعدی بدنه مدل
  17. بکارگیری منوهای چهار گانه Quad Draw برای مدلسازی
  18. تکمیل توپولوژی بدنه اصلی مدل
  19. تمیز و سبک کردن مدل بدنه اصلی
  20. مدلسازی thrusters
  21. ساخت لبه edges برای نرم و هموار کردن مدل
  22. ساخت لوله تیوپ با استفاده از منحنی ها
  23. اضافه کردن دنده به لوله ها
  24. مدلسازی صفحه محافظ شانه ها
  25. ساخت بازوی بالایی
  26. مدلسازی بازوهای پایینی
  27. مدلسازی اسلحه
  28. ساخت مدل پنجه
  29. مدلسازی جزئیات جلویی بدنه
  30. مدلسازی قسمت پایینی بدنه
  31. مدلسازی قسمت بالای پا
  32. مدلسازی قسمت پایین پا
  33. اضافه کردن پوسته محافظ
  34. آموزش کار با شاخه بندی های Hierarchy
  35. آموزش ساخت ویرایش متریال مایا 2015 Materials texturing
  36. اعمال متریال ساده و سبک maya materials
  37. آموزش بکارگیری ramps برای هدایت و کنترل کانال متریال material channels
  38. ساخت متریال چندگانه به آبجکت multiple materials
  39. ساخت تکسچرها procedural textures
  40. مقیاس دهی متریال ها UV
  41. استفاده از Substance برای ساخت متریال فلز
  42. آموزش Ramp Shader
  43. اضافه کردن تکسچر فایل file textures
  44. آموزش ساخت مپ بامت  bump map
  45. آموزش انیمیشن ریگ مایا maya Rigging  20115
  46. پاک کردن صحنه
  47. ساخت آبجکت های کنترل کننده control object برای هماهنگ کردن حجم میانی
  48. تکمیل مدل ساخت جازبه gravity
  49. ریگ Rigging کردن کلیدهای انیمیشن
  50. ساخت اولیت قطعه زنجیر joint chain
  51. تکمیل اولین قطعه
  52. دستور آینه کردن Mirroring
  53. اتصال قطعات نگاهدارنده به پاها
  54. متصل Binding کردن قطعات بدنه به یکدیگر
  55. ساخت زنجیرهای متصل کننده بازوها
  56. متحرک و آماده سازی بازو برای انیمیشن
  57. اضافه کردن محدود کننده انیمیشن  Inverse Kinematics
  58. کنترل کننده های اعضای بدن
  59. محدود کننده حرکت روبات با Connection Editor
  60. کنترل کننده انگشتان toes
  61. کنترل کننده پا Wrapping up
  62. ریگ کردن اسلحه روبات Rigging
  63. تکمیل پروسه اولیه ساخت اسلحه
  64. کنترل کننده های اسلحه guns
  65. ایجاد کنترل کننده های عمومی
  66. دوستانه کردن صحنه انیمیشن
  67. مرور کلی بر انیمیشن مایا 2015
  68. آموزش ساخت ویرایش کلیدهای انیمیشن مایا keyframes in Maya
  69. مدیریت روی کلید فریم ها در Graph Editor و دوره انیمیشن cycling animation
  70. آموزش کلیدهای خودکار Auto Key و ساخت حالت ساده در Graph Editor
  71. کار با expressions
  72. مسیر انیمیشن Path animation
  73. گردش و دوره انیمیشن mech’s sequence
  74. به انیمیشن درآوردن صفحه زیر روبات
  75. بلوکه کردن پروفومنس mech’s
  76. تکمیل مراحل بلوکه کردن  blocking pass
  77. کار روی mech’s polishing pass
  78. تکمیل پروسه پولیش کشیده حجم polishing
  79. ساخت و ویوگیری دوربین صحنه مایا  shot camera
  80. مکان دهی دوربین و  previewing animations in real-time
  81. مروری بر دینامیک Dynamics
  82. مفهوم کلیدی در دینامیک مایا dynamics in Maya
  83. ساخت سیستم ذره ای برای ایجاد بخار  nParticles
  84. ویرایش پروپرتیس  nParticle و بکارگیری correct space scale برای سیستم ذره ای
  85. تکمیل تنظیمات nParticle settings
  86. انتخاب انواع سیستم ذره ای ابر، بخار و …
  87. به انیمیشن درآوردن سیستم ذره ای
  88. اضافه کردن سیستم ذره ای بخار برای شبیه سازی و طبیعی تر شدن انیمیشن
  89. انیمیت کردن آبجکت های  nParticle object
  90. اضافه کردن افکت باد برای واقعی تر شدن پروژه از طریق nucleus solver
  91. تکمیل شبیه سازی  nParticle ها و کارروی ابزارهای  nCache tools
  92. تست رندرهای اولیه مایا Maya 2015
  93. درک انواع مختلف نور مایا 2015 light
  94. تنظیم و کنترل روی رنگ  light color و شدت روشنایی intensity
  95. تنظیم  تنزل دهنده های نور  light decay و اسپکیولر ها specular
  96. تغییر وضعیت رندر روی آبجکت های مایا Maya objects
  97. استفاده از نورهای Hdri مایا برای نورپردازی واقعی  realistic lighting
  98. اضافه کردن دومین محدود کننده های نوری به صحنه مایا
  99. آماده کردن تکسچرها Substance textures منتال ری
  100. پیدا کردن تن مناسب متریال materials
  101. پیدا کردن تن مناسب ذرات  particles
  102. بالا بردن کیفیت رندر نهایی مایا
  103. آماده کردن صحنه برای رندر نهایی settings for final output
  104. رندر نهایی انیمیشن

دانلود رایگان آموزش introduction to maya 2015

آموزش تصویری Video Tutorials

پیش نمایش آنلاین قسمت اول آموزش

  • نام محصول: آموزش مدلسازی رندر انیمشن مایا Maya 2015 + فایل های پروژه
  • زمان : 11:31 ساعت فیلم با کیفیت HD

 

خرید پستی

برای سفارش این محصول و یا سایر آموزش های فارسی – انگلیسی، به فروشگاه مراجعه بفرمایید.

telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا