خانه » آموزش رندر خارجی » آموزش فارسی انیمیشن و مدل سازی سه بعدی تری دی مکس رندرگیری ویری
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5٫00 out of 5)
Loading...
بازدید: 5 - "آموزش فارسی انیمیشن و مدل سازی سه بعدی تری دی مکس رندرگیری ویری" توسط تاریخ انتشار: 24/07/2014

آموزش فارسی ویری تری دی مکس افترافکت مدلسازی و رندر پروژه مسکونی معماری : برای رسیدن به یک  رندر باکیفت، یک مدلسازی دقیق و با جرئیات زیاد لازم است.درواقع باید یک چیزی وجود داشته باشد که آن را رندر بیریم.نه؟ همه چیز را هم نمیشود از اتوکد Import کرد.اتوکد بیشتر یک نقشه کش هست تا …

آموزش فارسی انیمیشن و مدل سازی سه بعدی تری دی مکس رندرگیری ویری

3ds max Animation tutorials Architectural

آموزش فارسی ویری تری دی مکس افترافکت

مدلسازی و رندر پروژه مسکونی معماری : برای رسیدن به یک  رندر باکیفت، یک مدلسازی دقیق و با جرئیات زیاد لازم است.درواقع باید یک چیزی وجود داشته باشد که آن را رندر بیریم.نه؟

همه چیز را هم نمیشود از اتوکد Import کرد.اتوکد بیشتر یک نقشه کش هست تا نرم افزار مدلسازی…

این مجموعه آموزش کاملی است که از مدلسازی با Editable Poly شروع میشود و بلوک های آپارتمانی که در عکس های زیر می بینید را در تری دی مکس  ساخته و سپس تمام متریال های این پروژه را تک تک تنظیم در Vray رندر گرفته میشود.و سپس رندر نهایی با After effects – Photoshop پس پردازش (post production) میشود.قسمت آخر این آموزش مربوط به انیمیشن در معماری است.که انیمیشن هایی را که در فیلم بالا مشاهده  میکنید را میسازد:

آموزش فارسی مدلسازی رندر انیمیشن

آموزش انیمیشن Vray

آموزش انیمیشن ویری

آموزش انیمیشن Vray

سرفصلهای این آموزش

  • انیمیشن معماری(فیلم بالا)
  • مدلسازی مجتمع مسکونی محوطه  اتاق های داخلی
  • ساخت متریال تک تک اجزاء: متریال بتن، آب،پانل های چوبی،نرده ها….
  • نورپردازی  ساخت بگراند ساخت چمن  درخت رندرهای نهایی و حاوی چند پروژه  افتر افکت

Vray 3ds max animation Video tutorials

خرید پستی :

  • نام محصول: آموزش فارسی مدلسازی رندر و انیمیشن Vray + فایل های پروژه
  • زمان: 4 ساعت و 45 دقیقه
  • قیمت: 17500

ابتدا کالا را تحویل بگیرید ، سپس وجه آن را به مامور پست پرداخت کنید

ارسال  مجدد رایگان در صورت هرگونه مشکل

برای ثبت سفارش و اضافه کردن این محصول به لیست خرید اینجا کلیک کنید

خرید پستی

 

خرید لینک دانلود

 

این بخش درحال تکمیل شدن است و  فعلا کامل نیست:

 اصول اساسی انیمیشن تری دی مکس Animation 3dmax :

  1. Auto Key animation
  2. Ghosting
  3. Dummy objects and animation
  4. Track View – Dope Sheet
  5. Looping animation
  6. Weighted list controllers
  7. Set Key Animation
  8. Path constraint and Path deform animation methods
  9. Schematic View Improvements
  10. Animation control through List Controllers
  11. Scripting Wiring and expressions
  12. Sound track editing

1-آموزش انیمیشن Walkthrough Assistant

سطح آموزش: مبتدی

زمان برای تکمیل این آموزش 20 minutes

با استفاده Walkthrough Assistant  بجای تنظیم کردن دستی دوربین ، می توانید خیلی راحت آن را تنظیم کنید.با Walkthrough Assistant میتوانید دوربین را به پرواز بیاورید و مسیر حرکت دوربین را نسبت به یک خط تعیین کنید.تکنیک انیمیشن سازی با Walkthrough Assistant درواقع هم برای رندر داخلی و هم برای رندر خارجی مناسب است.

آموزش animating Walkthrough Assistant

این روش، ساده ترین راه ساخت انیمیشن است و فقط کافی است که یک دوربین و یک خط بکشید و آن خط را به عنوان یک مسیر به دوربین اعمال کنید.سپس به دید دوربین بروید وبقیه تنظیمات را مثل لنز و … تنظیم کنید.

  1. ساخت یک دوربین جهت دار target camera
  2. تنظیم کردن لنز و زاویه دوربین
  3. استفاده از Set Key برای به انیمیشن دراوردن دوربین
  4. ازسرگیری انمیشن تا آنجایی که رندر گرفته شده است
  5. ساخت فیلم و خروجی از انیمیشن

 

2-آموزش انیمیشن – اضافه کردن صدا Dope Sheet Editor

سطح آموزش: مبتدی

زمان برای تکمیل این آموزش 20 minutes

در این آموزش یک صحنه از جنگ جهانی در یک فرودگاه، جایی در شمال فرانسه را داریم.هواپیمای 2 باله، آماده پرواز هست اما هیچ صدایی ندارد.ما میخواهیم به آن صدا اضافه کنیم با فرمت .wav یعنی صدای اوج گیری پرواز هواپیما را با Dope Sheet Editor شبیه سازی میکنیم.

آموزش انیمیشن - اضافه کردن صدا Dope Sheet Editor

سرفصل های این آموزش:

  1. اضافه کردن صدا انیمیشن 3ds max
  2. آموزش کار با ویرایشگر Dope Sheet track یا کوتاه تر کردن تراک های صوتی

3-آموزش انیمیشن بازتاب توپ

سطح آموزش: مبتدی

بازتاب توپ یکی از بهترین تمرین ها و مثال برای شروع به آموزش انیمشن مبتدی است.

آموزش Animating Auto Key

 

  1. ساخت انیمیشن با دستور transforms
  2. کپی کردن کلید ها در track bar
  3. استفاده از ghosting برای شبیه سازی بین حرف
  4. بکارگیری دسته تانژانت در Function Curve Editor برای کنترل بین حرف
  5. ساخت انیمیشن پشت سرهم با استفاده از پارامترهای Out-of-Range
  6. ساخت انیمیشن پیوسته (looping animation) با استفاده از Out-of-Range
  7. انیمشن با استفاده از آبجکت های کمکی dummy objects
  8. استفاده Layout mode
  9. اعمال چندین منحنی Multiplier curves
  10. کار با Dope Sheet Editor برای انیمیشن سازی سریع و ذخیره زمان
  11. ساخت انیمیشن روی حالت Set Key

4-آموزش انیمیشن path constraint

سطح آموزش: مبتدی تا متوسط

زمان برای تکمیل این آموزش 20 minutes

در این آموزش، پرواز یک هواپیما را در امتداد یک مسیر(خط )با استفاده از دستور path constraint انیمیشن می کنیم.همچنین ترکیب چند مسیر را یاد میگیرید

آموزش Animate Path constraints

  1. آموزش انیمیشن سازی با Animate  Path constraint
  2. استفاده از آبجکت های دامی (dummy objects)  در انیمیشن
  3. استفاده از کنترل وزن برای ایجاد حالت تلاطم
  4. آموزش انیمیشن با دکمه Set keys
  5. جایگزینی آبجکت با ریزولیشن بالا برای آبجکت های ریزولیشن پایین با استفاده از XRefs

 

5-آموزش انیمیشن (انفجار 3ds max)

سطح آموزش: متوسط

زمان برای تکمیل این آموزش 20 minutes

در این آموزش برخورد 2 شهاب سنگ را به صورت انیمشن در می آوریم که پس از برخورد منفجر میشوند.

آموزش ساخت جلوه انفجار Animation

سطح آموزش: متوسط

زمان برای تکمیل این آموزش 20 minutes

  1. استفاده از شماره متریال (effects channel IDs)
  2. استفاده از آبجکت opacity mapped plane برای شبیه سازی انفجار تری دی مکس
  3. بکارگیری ذرات array fragmentation
  4. تنظیم کلید های visibility keys
  5. ساختن جلوه موشن بلور motion blur
  6. استفاده از افکت های رندر (glows و blurs)

 

6- آموزش انیمیشن حرکت Rigging

 

انیمیشن سازی ماشین کار پیچیده ای است.زیرا حرکت 4 چرخ نسبت به حرکت ماشین.لینک دادن بین بدنه ماشین و چرخ ها و …

در این آموزش آنها را “rig” کرده تا به راحتی تمام اجزاء ماشین نسبت به یکدیگر حرکت کنند.

آموزش انیمیشن حرکت Rigging

  1. استفاده از لست کنترل(List controllers) برای مدیریت اجزاء مدل ماشین
  2. تعیین رفتار کنترل کننده ها برای رفتار ماشین
  3. استفاده از MacroRecorder برای اعمال لیست کنترل کننده ها (List controllers)
  4. ساخت یک جعبه ابزار برای نگاه داشتن (hold) ابزارهای دلخواه
  5. استفاده ار wiring برای rig کردن آبجکت ها در انیمیشن
منبع : _ http://www.3dmaxfarsi.ir/?p=2055 _

یک دیدگاه

  1. سلام
    بخش اصول اساسی انیمیشن تر دی مکس کا آماده میشه؟
    بی صبرانه منتظریم

دیدگاهتان را ثبت کنید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فلید ها الزامی است *

*