آموزش مدلسازی

طراحی فضای شهری معماری در تری دی مکس . دانلود فیلم آموزشی

طراحی فضای شهری معماری در تری دی مکس Creating Cityscapes in 3ds Max - Lynda

آموزش تصویری طراحی فضای شهری و لنداسکیپ Creating Cityscapes in 3ds Max – Lynda

به آموزش طراحی معماری فضای شهری در تری دی مکس، خوش آمدید.در این آموزش تصویری تریدی مکس میخوام یک فضای شهری و مبلمان شهری  را در مقیاس وسیع مدلسازی ، متریال دهی و رندر بگیریم و در نهایت برای ارائه نهایی، پست پروداکشن کنیم.روش های ساخت ساختمان های وسیع به صورت کاملا سبک و بهینه که فقط انبوه تراکم ساختمانی را نشان دهد را کار میکنیم.

طراحی فضای شهری معماری در تری دی مکس Creating Cityscapes in 3ds Max

همچنین از نرم افزار ادوبی ایلاستریتر adobe illustrator Illustrator  برای ساخت سریع تر قطعات شهری استفاده میکنیم. و مبلمات شهری مانند ساختمان ها، درخت و تیرهای چراغ برق را مدلسازی و در دیدگاه ها، جانمایی میکنیم.

همچنین برای زیبا شدن دیدهای پرسپکتیو،نسبت به دیدگاه و عمق دید، آبجکت ها را طراحی میکنیم سپس به تری دی مکس باز میگردیم و مقیاس پروژه خودمان را تنظیم میکنیم . آبجکت ها رو به صورت پروکسی تبدیل میکنیم . این دوره، یکی از بهترین آموزش برای تری دی مکس در معماری است که معمان عزیز که در ترم آخر درس طرح 5 با عنوان طراحی مجتمع مسکونی را دارند، بسیار مفید خواهد بود.

چکیده آموزش طراحی فصای شهری :

  • طراحی اسکیسی یک منظره شهری
  • بلوک بندی قطعات آپارتمان ها در illustrator tutorials
  • آموزش طراحی سریع ساختمان ها
  • ترسیم شبکه گرید ها به صورت شطرنجی
  • طراحی  و مکان دهی درخت ها و تیرهای چراغ برق و صندلی و …
  • قرار دادن ساختمان های مرجع برای جلوگیری از سنگین شده پروژه
  • آموزش ساخت آبجکت پروکسی منتال ری mental ray Proxy
  • لایه بندی رندرهای نهایی برای کامپوزیت در سایر نرم افزار ها

 

فیلم آموزشی Video Tutorials

پخش آنلاین قسمت اول این آموزش

 

  • نام آموزش :دانلود فیلم آموزش طراحی فضای شهری در تری دی مکس + ادوبی ایلاستریتر
  • نرم افزارهای استفاده شده : 3ds Max + illustrator Illustrator + Mental Ray
  • زمان : 2 ساعت و 30 دقیقه
  • شرکت سازنده : لیندا

 

دانلود آموزش طراحی فضای شهری معماری در تری دی مکس

Creating Cityscapes in 3ds Max – Lynda

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

www.3dmaxfarsi.ir:پسورد فایل فشرده

خرید پستی

برای سفارش این محصول و یا سایر آموزش های فارسی – انگلیسی، به فروشگاه مراجعه بفرمایید.

https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=13549:لینک کوتاه

Conceptualizing the city Planning the city in Illustrator Drawing buildings Laying out the city grid Creating tree and lighting elements Building a reference structure Modeling streets modules and fixtures Creating referenced objects and mental ray Proxy objects Exporting layer markers for compositing در Autodesk 3ds Max welcome to Creating Cityscapes in Autodesk 3ds Max. به طراحی و مدل سازی یک شهر از تقریبا هر دوره ای یاد بگیرید. پس از ارزیابی شرایط، معماری و مرزهای این شهر، آدام کروسپی، تکامل خود را به تصویر می کشد، حصول اطمینان از نمایش شهر دیجیتال، یک الگوی رشد و طرح مانند هر یک از همتایان واقعی آن است. سپس او ساختار و اجزای اصلی شهر را در Adobe Illustrator طراحی می کند و نمادهای قابل استفاده مجدد را برای نشان دادن درختان، چراغ ها و ساختمان ها می سازد. با در نظر گرفتن این طرح، آدم به 3ds Max مینگرد، و از این طریق، Object های پروکسی را به عنوان شهر تعیین می کند. سپس هر عنصر به عنوان یک شیء مرجع ساخته می شود و در سراسر صحنه، با استفاده از ظروف، مخازن Alembic و اشیاء پروکسی های ذهنی تکرار می شود. فصل نهایی به شما نشان می دهد که چگونه آسمان ها و دیگر زمینه های مات نقاشی را به دیدگاه های خود اضافه کنید و شامل نمونه ای از دنیای واقعی از مدل سازی شهر در یک دوربین متحرک می شود: یک پروژه شبیه سازی حرکت یک جرثقیل در پشت زمینه استودیوییدر این دوره، ما در طراحی یک شهر بزرگ در صحنه شهر نگاه خواهیم کرد. من با نشان دادن عکس های مرجع و نشان دادن چگونگی شناسایی روند اصلی و ساختمان ها، فن آوری های ساختمانی، طرح های شهر و نظریه طراحی پوشش در شهر شروع می کنم. سپس به شما نشان خواهم داد که چگونه از Adobe Illustrator استفاده کنید تا سریعا شهرتان را طراحی کنید. ما نمادهای خود را برای درختان، چراغهای خیابانی و ساختمان ها ایجاد می کنیم و آنها را در شهر قرار می دهیم، شناسایی طول زمینه دید ما و همچنین، ما باید برای جلوگیری از نمایش، ما را به مدل سازی برای همیشه . از آنجا، ما به 3ds Max برویم ما به ایجاد اشیاء پروکسی و تخمگذار کردن شهرمان در اندازه واقعی نگاه خواهیم کرد، که با یک دوربین آزمایش می شود. ما جزئیات و با استفاده از ظروف، اشیاء اشاره شده، پروسس های روانشناسی و واردات Alembic را اضافه خواهیم کرد. ما تمام این ویژگی ها را به همراه بسیاری از ابزارها و تکنیک های دیگر پوشش خواهیم داد. در حال حاضر با ایجاد شهرک های زیبا در Autodesk 3ds Max شروع می کنیم.
نمایش بیشتر
telegram

‫4 دیدگاه ها

  1. سلام . من میخواستم 3DMAX یادبگیرم . برایه طراحی نمای ظاهری وداخلی میخواستم راهنمایی کنید کدوم مجموعه آموزش یا آمزشهارو ازتون بخرم که راحتتر بتئنم یاد بگیرم ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا