آموزش مدلسازی

مدلسازی سطوح سخت زیبراش تکنیک ایجاد سطح سخت Zbrush Hard Surface

دانلود آموزش gumroad – zbrush hard surface techniques by lance wilkinson

دانلود رایگان فیلم آموزش ساخت سطوح سخت زیبراش Zbrush

دوره مدلسازی سطوح سخت زیبراش Zbrush Hard Surface Techniques

در درس قبل آموزش فارسی مدلسازی زیبراش را داشتیم، حالا در این قسمت نحوه ساخت صفحه، سطوه سفت hard surface techniques را به شما آموزش خواهم داد.

در این آموزش نیم تنه یه زن Female Cyborg Bust را به صورت ریل تایم  realtime با ابزارهای مدلسازی Zbrush خواهیم ساخت. مدت زمان این آموزش 70 دقیقه است و امید وارم از دیدن آن لذت برید.

در این آموزش و در آموزش های بعدی، کار با انواع قلموهای حرفه ای و تکنیک های Planar brushes . Planar Cut . Planar Cut and Planar . Trim brushes . Polish brushes را با هم تمرین خواهیم کرد. با من همراه باشید.

Zbrush Video Tutorials

پخش آنلاین آموزش – زمان : 1ساعت و 10 دقیقه

دانلود آموزش مدلسازی سطوح سخت زیبراش تکنیک ایجاد سطح سخت

gumroad – zbrush hard surface techniques by lance wilkinson

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

 

ZBrush has several features specially designed for hard surface or mechanical sculpting. Brushes for Hard Surface Sculpting با استفاده از Planar، Trim، Polish، and Form brushes، همراه با Lazy Mouse بهبود یافته و ویژگی Backtrack جدید، می توانید سطوح دقیق ورق بر روی مدل های خود را ایجاد کنید. شما به راحتی می توانید زره ها، سلاح ها و سایر وسایل برقی را بسازید، یا روباتهای کامل و انواع اشکال مکانیکی را بسازید. ZBrush برای کمک به رفتن به دنیای مکانی شما، مجموعه ای از جدیدترین برس های سطح سخت را فراهم می کند. مجسمه سازی مکانیکی عمدتا بر روی برس پلانار، براش برش و برس لهستانی است. همراه با Lazy Mouse و ویژگی های تنظیم برس مانند پارامتر Imbed و Depth، شما می توانید یک آرایه نزدیک به بی نهایت از براش های سفارشی ایجاد کنید که کاملا مناسب تمامی نیازهای مجسمه سازی شما است. فقط تخیل شما به شما کم سرعت!
نمایش بیشتر
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا