آموزش گرافیک 2 بعدی

آموزش معرفی آخرین ویژگی های جدید نرم افزار Premiere Pro CC 2017

دانلود فیلم آخرین ویژگی های نرم افزار ادوبی پریمیر پرو لیندا Premiere Pro CC 2017 New Features

آخرین ویژگی های نرم افزار ادوبی پریمیر پرو Premiere Pro CC 2017

دانلود فیلم ویژگی های نرم افزار ادوبی پریمیر پرو ، در این ویدئو آموزشی کوتاه، میخواهیم آخرین تغییرات اعمال شده در نرم افزار عظیم تدوین فیلم ادوبی پریمیر Premiere Pro CC 2017 را برسی کنیم.

آموزش مان را با برسی ویژگی های جدید  new features شروع میکنیم که قطعا برای ویدئو پرودیوسر ها video producers کاملا هیجان انگیز خواهد بود!

مدرس این دوره آقای Rich Harrington از سایت لیندا است و تمام تغییرات اعمال شده که تا تاریخ نوامبر November 2016 اتفاق افتاده را شرح خواهد داد وما هم هر آپدیت updating جدیدی که در نرم افزار ادوبی  Adobe software رخ دهد را خدمت شما دوستان ارائه خواهیم کرد!

در این دوره یاد میگیریم که چطور از رابط کاربری ارتقا یافته ادوبی پریمیر پرو improved interface استفاده کنیم و ترفند های مدیریت پروژه  project management tricks را یاد میگیریم تا بتوانیم عملیاتی مانند: قفل کردن پروژه locking projects ، ساخت پریست های تصاویر پشت سرهم sequence presets  و … را برسی کنیم.

همچنین تعداد تغییرات خیلی زیادی که در افکت ها effects اتفاق افتاده را هم پوشش خواهیم داد.مثلا تنظیمات آماده برای عناوین متون title styles presets ، انواع افکت های صوتی audio effects ، و دو افکت معروف Apple Metal – Lumetri effects به اضافه ابزار closed captioning و …

این کورس، کاری از سایت lynda، و توسط آقای Richard Harrington به مدت 1 ساعت خدمت شما عزیزان تدریس خواهد شد.

 ویدئو آموزشی ویژگی های نرم افزار ادوبی پریمیر : Video Tutorials

پخش آنلاین آموزش: قسمت اول

 

خرید پستی

برای سفارش این محصول و یا سایر آموزش های فارسی – انگلیسی، به فروشگاه مراجعه بفرمایید.

https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=21511 :لینک کوتاه
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا