آموزش گرافیک 2 بعدی

دانلود کتاب آموزشی کاربرد فتوشاپ در عکاسی دیجیتال Adobe Photoshop CS6

دانلود کتاب کاربرد فتوشاپ در عکاسی دیجیتال Adobe Photoshop CS6 : با کیفیت عالی pdf

دانلود کتاب کاربرد فتوشاپ در عکاسی دیجیتال Adobe Photoshop CS6

کتاب کاربرد فتوشاپ در عکاسی دیجیتال : در این قسمت؛ مجله یکی از نویسندگان و ویراستارهای معروف فتوشاپ، یعنی آقای Scott Kelby را برای شما آماده کرده ایم.که یکی پرفروشترین و بهترین کتاب ها در زمینه اموزش فتوشاپ CS6 است.

در حال حاضر، در حالی که عکس های دیجیتالی گرفته شده توسط من یا دوستان من، قابل دانلود هستند، کل ایده پشت این کتاب این است که شما از این تکنیک ها در عکس های خود استفاده می کنید، اما تا زمانی که انجام ندهید، می توانید روی این کار تمرین کنید. بعضی از تصاویر به دلیل مشکلات مجوز برای دانلود قابل دسترس نیستند. همچنین، فصل 1 در مورد کار با عکس های شما در Mini Bridge است، و دو بخش از پاداش ها در مورد سازماندهی عکس های شما در Adobe Bridge است، بنابراین مهم نیست که کمی عکس هایی که استفاده می کنید مهم نیست. شما لازم نیست هر عکس را دانلود کنید. فقط از هرکسی که دوست داری استفاده کنید. خوب، این تقریبا این است. من امیدوارم که همراه با این تصاویر لذت ببرید. با تشکر فراوان از خرید این کتاب آموزش فتوشاپ پی دی اف و دادن فرصتی به من برای نشان دادن بعضی از چیزهای واقعا جالب در مورد فتوشاپ CS6.

فقط یک یادآوری سریع: کاربرد این عکس های دیجیتال دانلود شده، از خودم، دوستان من و iStockphoto، که برای شما در دسترس شما قرار گرفته اند، برای استفاده شخصی شما تنها در تمرین تکنیک های نشان داده شده در کتاب مجوز دارند. آنها برای استفاده در هر شیوه دیگری، از جمله پروژه های تجاری، وب سایت ها و یا هر گونه استفاده دیگر، مجوز ندارند. و با یکی از مهمترین و جدیدترین و پرکاربردترین تکنیک های فتوشاپ آشنا خواهید شد.

کتاب راهنمای فتوشاپ برای عکاسان دیجیتال

این کتاب مانند کتاب ها و مجلات دیگر فقط به تئوری محض نپرداخته و در آن مرحله به مرحله  با مثال ها و اشکال مختلف؛  بصورت عملی تمرین خواهید مرد که چگونه یک کار پروژه را میتوانید انجام دهیداین کتاب انتشار سال 2013 به صورن PDF و به زبان انگلیسی می باشد.

دانلود کتاب آموزشی کاربرد فتوشاپ در عکاسی دیجیتال

 The Adobe Photoshop CS6 Book for Digital Photographers

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

www.3dmaxfarsi.ir :پسورد فایل فشرده

آموزش فارسی فتوشاپ از پایه : سطح مقدماتی تا پیشرفته Photoshop 2017

آموزش جامع فتوشاپ به زبان فارسی

آموزش بی نظیر فتوشاپ در عکاسی مخصوص بازار کار Photoshop

آموزش جامع فتوشاپ برای عکاسان به زبان فارسی

آموزش روتوش صورت با فتوشاپ به زبان فارسی Photoshop CC

آموزش فارسی روتوش صورت فتوشاپ

telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا