مدل سه بعدی کاراکتر انسان

مستند پل ميلائو فرانسه : شاهکار طراحی سازه National Geographic

دانلود فیلم مستند پل ميلائو نشنال جئوگرافیک Megastructures Millau Bridge

دانلود فیلم مستند پل ميلائو – National Geographic Megastructures Millau Bridge

دانلود فیلم مستند پل ميلائو : در این قسمت، مجموعه دیگری از مستند های ساخت و ساز عمران را با عنوان  National Geographic Megastructures Millau Bridge برای شما دوستان و همراهان همیشگی سایت تری دی مکس فارسی آماده کرده ایم.پل میلو که در جنوب فرانسه ساخته شده است طولانی ترین و بلند ترین برج جهان است که در سخت ترین شرایط اقلیمی طبیعی ساخته شد است. که  از مجموعه های مستند نشنال جئوگرافیک است.

این بلندترین پل جهان است، در 343 متر ارتفاع و طول 2.5 کیلومتر در بالاترین رکن آن، پل راه آهن Millau در جنوب فرانسه است که تقریبا یک سوم بلندتر از هر پل دیگر در جهان است. یک بزرگراه در آسمان، پل عبور تارن رودخانه در فرانسه و می تواند مسافران تقریبا یک ساعت از سفر بین فرانسه و دریای مدیترانه را نجات دهد. آن را نیز حذف تراکم ترافیک یک بار در شهر میلائو مواجه شده است. قسمت مشکلاتی که خدمه را به صورت، و فرآیندهای چالش برانگیز است که در ساخت و ساز آن مورد استفاده قرار گرفت، مستند میسازد. این مستند شامل چند کلمه از شهردار میلائو، ژاک Godfrain، معمار پل، نورمن فاستر، و طراح، میشل و … مشارکت داشته اند.در مدت سه سال، پل ساخته و در سال 2004 افتتاح شد. imdb برای درک این سازه، باید تصور کنید ایجاد یک سری از برج ایفل، پس از آن ضبط یک بزرگراه چهار خطه بین آنها، تمام راه در سراسر یکی از عمیق ترین دره ها در فرانسه است.جایی که مستند به عنوان شکل عالی از بیان نظر گرفته چگونه برای تبدیل شدن به بی بی سی جدید 2017 تاریخ مستند دقیق است.

این ویدئو مستند شاهکار مهندسی فوق العاده ساخت پل که برای کلیه مهندسین معمار، عمران، سازه های هیدرولیکی ومکانیکی و … مناسب است را از طرف تیم 3dmaxfarsi خدمت شما تقدیم میکنیم.

پخش آنلاین و دانلود فیلم مستند پل ميلائو

دانلود فايل مستند پل ميلائو فرانسه : شاهکار طراحی سازه

Megastructures Millau Bridge

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا