آموزش Tracking

آموزش ترکینگ سه بعدی دوربین افترافکت After effects camera tracking

آموزش فارسی ترکینگ 3بعدی دوربین افترافکت

ترکینگ سه بعدی افترافکت After effects

ترکینگ سه بعدی افتر افکت، یکی از مهم ترین مباحثی هست که باید در After effects یاد گرفت.در این سری از آموزش های رایگان افتر افکت، میخواهیم نحوه ترکیب آبجکت های 3بعدی را فوتیج کار کنیم .

میتوانیم از این تکنیک برای ترکیب متن 3بعدی با فیلم و یا کلا با هر حجم 3بعدی با کلیپ خودمان کار کنیم.برای واقعی تر شدن پروژه ، نکاتی را مانند ساخت سایه مجازی با امبیت اکوژن و (ترکیب سایه هموار ونرم با سایه های شارپ) کار میکینم.

 

انواع ترکینگ افترافکت After effects  tracking

  • آموزش موشن ترکینگ افترافکت After effects motion tracking
  • آموزش کمرا ترکینگ افترافکت After effects camera tracking
  • آموزش ترکینگ سه بعدی افترافکت After effects 3d tracking

 

آموزش فارسی ترکینگ 3بعدی دوربین افترافکت

همچنین کار با ابزار ترکینگ کردن دوربین (After effects camera tracking tools)  و همچنین پلاگین کمرا ترکینگ (camera tracker plugin for After effects) را به خوبی تمرین خواهیم کرد.توصیه میکنم که از After effects cs6 و بالاتر استفاده کنید.بهر حال ما این آموزش را با پلاگین camera tracker انجام میدهیم.

آموزش فارسی ترکینگ 3بعدی دوربین افترافکت

برای شروع، این پلاگین Windows را آنلایز میکند و آن نقاط رنگی را در پروژه میسازد و تنها کاری که باید انجام بدیم این هست که برای این اطلاعات آنلایز شده، یک دوربین بسازیم. کافی هست که موس را روی صحنه قرار دهیم تا یک مثلث خوابیده روی زمین را انتخاب کند(جایی که حجم 3 بعدی ما آنجا قرار خواهد گرفت). کلیک راست کرده و گزینه Create Null and Camera را انتخاب میکنیم.به این صورت 1 صحفه 2 بعدی در محیط 3بعدی ما تعریف خواهد شد.برای جذاب تر شدن کار، چند نوع افکت انفجار زیبا را در افتر افکت، کار میکینیم.این آموزش هم کار video copilot هست و نسخه کامل این آموزش را از قسمت زیر، آنلاین تماشا کنید.

 

پخش آنلاین آموزش با کیفیت Full HD

 https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=12016
نمایش بیشتر
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا