خانه / دانلود آموزش مدل سازی سه بعدی : تری دی مکس 3ds max مایا Maya اتوکد Auto cad زیبراش ZBrush / آموزش فارسی مقدماتی یونیتی: ساخت پروژه اولیه Unity Setting up project
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5٫00 out of 5)
Loading...
بازدید: 5 - "آموزش فارسی مقدماتی یونیتی: ساخت پروژه اولیه Unity Setting up project" توسط تاریخ انتشار: 20/03/2017

آموزش مقدماتی بازی سازی یونیتی : ایجاد صحنه اولیه Setting up the project overview آموزش مقدماتی بازی سازی یونیتی : اولین گام در بازی سازی یونیتی، ساخت پروژه اولیه است. و بعد از آن میتوانیم کاراکتر اول شخص را وارد کنیم و بعد از آن تصمیم میگیریم.  که آیا Asset های دیگر که میخواهیم از آنها …

آموزش فارسی مقدماتی یونیتی: ساخت پروژه اولیه Unity Setting up project

آموزش مقدماتی بازی سازی یونیتی : ایجاد صحنه اولیه Setting up the project overview

آموزش مقدماتی بازی سازی یونیتی : ایجاد صحنه اولیه Setting up the project overview

آموزش مقدماتی بازی سازی یونیتی : اولین گام در بازی سازی یونیتی، ساخت پروژه اولیه است. و بعد از آن میتوانیم کاراکتر اول شخص را وارد کنیم و بعد از آن تصمیم میگیریم.  که آیا Asset های دیگر که میخواهیم از آنها استفاده کنیم، وجود دارد یا نه؟ و در مرحله بعدی، تمام مدل ها، تکسچرها و … را وارد کرده و تمام اجزاء مختلف را در کنار همدیگر قرار خواهیم داد.

وقتی که برای اولین بار روی آیکن یونیتی کلیک میکنید، پنجره ای باز شده در آنجا میتوانید تعیین کنید که پروژه جدیدی را میخواهید بسازید یا پروژه های قبلی خود را میخواهید باز کنید؟ یا مثلا بازی سازی دوبعدی 2D را میخواهید یا سه بعدی 3D ؟!

همچنین در این صفحه میتوانید مسیر Asset های خودتان را آدرس دهی کنید . یا در پنجره Asset pachages میتوانید مشخص کنید که کدام یک از آبجکت های خودتان را وارد صحنه کنید؟. از تمام این عناصر میتوانیم در ساخت بازی استفاده کنیم. مثلا اشکال دوبعدی، دوربین ها، کاراکترها، افکت ها، اینوایرومنت ها  و … را داریم.

معمولا 2 چیز به همراه پروژه به وجود میاید. 1) دوربین اصلی و 2) نور هدایت شونده (Directional  Light) که میتوانیم آنها را در پنجره Hierachy یا همان سلسله مراتب ببینیم.همچنین در قسمت Standard Asset  میتوانیم کاراکتر های وارد شده مان را ببینیم. مثلا کاراکتر اول شخص، متریال های فیزیکی،توپ های گردان یا همان Roller ball و …

بعد از ایجاد پروژه اولیه، نیاز هست که یک نگاهی داشته باشیم به ساختار اصلی پروژه و به این صورت میتوانیم تنظیمات کاراکترها را انجام بدهیم و چک کنیم که آیا چیزهای دیگری هم برای وارد کردن لازم هست یا نه ؟! .

ویدئو آموزشی Video Tutorials

پخش آنلاین آموزش فارسی مقدماتی بازی سازی یونیتی

 

این ویدئو، بخش کوچکی از آموزش صفر تا صد یونیتی سه بعدی است! نسخه کامل آن را از لینک زیر دانلود کنید !!!!

9 ساعت آموزش فارسی بازی سازی یونیتی سه بعدی : مقدماتی تا پیشرفته

http://www.3dmaxfarsi.ir/?p=25955 :لینک کوتاه

دیدگاهتان را ثبت کنید