آموزش گرافیک 2 بعدی

دانلود آموزش تبدیل عکس به وکتورآرت در ایلوستریتور Adobe Illustrator

دانلود آموزش ساخت طراحی تصویر وکتور ایلوستریتور صحنه گرافیکی با کیفیت بالا adobe Illustrator

تبدیل عکس به وکتورآرت آموزش طراحی تصویر وکتور ایلوستریتور adobe Illustrator

در این دوره آموزش طراحی تصویر وکتور ایلوستریتور میخوایم یک صحنه زنده و کاملا واقعی را در محیط Illustrator بسازیم. و تکنیک های آموزش تبدیل عکس به وکتورآرت در ایلوستریتور رو برسی خواهیم کرد.

در دوره آموزش Creating a Realistic Still Life Scene in Illustrator ، تمام مراحل لازم برای ساخت تصاویر وکتور vector بی جان و غیر زنده را به نحوی رندرگیری renders کنیم که نه فقط، ظاهر زنده و با طراوتی داشته باشد، بلکه به مراتب، خیلی جذاب تر original photo reference از عکس اصلی و ریفرنس آن بشود!

اولین گام برای انجام اینکار، انتخاب رنگ اصلی base color توسط ابزار قطره چکان Eyedropper Tool است و در گام بعدی در بیشتر در مورد طراوت و چالاکی پیاده رنگ های انتخابی شما و نحوه پیاده سازی آن صحبت خواهیم کرد!

در گام بعدی، یک شی دو بعدی را با ابزار Pen Tool ترسیم میکنیم . و پس از اینکه شی دو بعدی دلخواه base shape را ترسیم کردیم، میتوانیم آن را توسط ابزار های Gradient Annotator و Mesh Tool ترکیب کنیم و از آن به عنوان مجزا کننده خطوط نورانی تاریک light contours و مرز خطوط تاریک dark contours استفاده کنیم و انواع مختلف تون های رنگی tones مختلف را با استفاده از آنها بدست آوریم!

در گام آخر طراحی تصویر وکتور ایلوستریتور، برای طبیعی تر شدن صحنه و به عنوان نورپردازی، میتوانیم به آن سایه  اعمال applying shadows کنیم و از افکت های فوق العاده ایلوستریتور مانند گوشن بلور (Gaussian Blurs) استفاده کنیم!

نحوه ساخت تصویر وکتور ایلوستریتور تبلیغاتی

پس از گذارندن این کورس، میتوانید بردارهای طبیعی را realistic vector still life illustration در ایلوستریتور بسازید که پر است از جزئیات و رنگ های پر جنب و جوش vibrant color که همه اینها برای انجام پروژه ای آنلاین online projects  و تجاری commercial و پوسترهای تبلیغاتی، تیزر ها و … مناسب هستند!

کل این فیلم آموزشی در نرم افزار عظیم Software Adobe Illustrator CC انجام میشود که کار دیگری از سایت Pluralsight به مربیگری آقای Simeon Elson و مدت زمان دوساعت و پانزده دقیقه است!

 ویدئو آموزش طراحی تصویر وکتور طبیعت ایلوستریتور : Video Tutorials

پخش آنلاین آموزش: قسمت اول

 

دانلود آموزش آموزش تبدیل عکس به وکتورآرت ایلوستریتور سی سی

Creating a Realistic Still Life Scene in Illustrator – Pluralsight

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

www.3dmaxfarsi.ir :پسورد فایل فشرده

خرید پستی

برای سفارش این محصول و یا سایر آموزش های فارسی – انگلیسی، به فروشگاه مراجعه بفرمایید.

https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=21522 :لینک کوتاه
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا