آموزش انیمیشن سازی

آموزش انیمیشن سازی مایا : هدف گذاری مجدد Motion capture غیر تخریبی

دانلود آموزش انیمیشن سازی موشن کپچر مایا Motion capture Animation

آموزش انیمیشن سازی موشن کپچر مایا : Motion capture Animation

 این دوره انیمیشن سازی موشن کپچر مایا به تمام هنرمندان دنیای گرافیکی چه انیمیت تورها و چه برای عموم آنها، کمک خواهد کرد تا انیمیشن سازی کاراکترهای خود را توسط ابزار Motion capture خیلی راحت تر و موثر تر کنترل کنند!

اولین گام این آموزش مایا،  برای تکمیل این پروژه، ارزیابی و براورد ریگ کاراکتر دلخواه custom character rig از نقاط موکاپ Motion capture retargeting standpoint است و اینکه چطور میتوان از سیستم تعریف استخوان مایا Human IK system برای ارتباط با ریگ custom rig دلخواه خودمان که در مایا تعریف کرده ایم، استفاده کرد ؟!

در گام بعدی انیمیشن سازی موشن کپچر مایا، یاد خواهیم گرفت که چطور میتوان در چند مرحله ساده، هر کلیپ انیمیشن شده bipedal MOCAP animation clip را وارد کرد و اطلاعات موشن motion خودمان را روی آن کاراکتر اعمال کنیم.

در گام آخر، چندین تکنیک و ترفند several tricks را برای اینکه چطور میتوان پروسه انیمیشن سازی animation process را سرعت بخشید و اینکه چطور میتوان اینکار را بدون نیاز به دانش فنی گسترده انجام داد و اینکار را در حالی انجام خواهیم داد که هیچ پشتیبانی برای MOCAP support نداریم!

در این آموزش ویدئویی واقعا یاد خواهید گرفت که چطور بهره وری خودتان را بالا ببرید و انیمیشن سازی کاراکترهای خودتان realistic character animation را فوق العاده واقعی انجام دهید!

انیمیشن سازی سیستم استخوان بندی بدن مایا Human IK system

پس از تکمیل و تمرین مجدد این کورس course ، دانش کافی برای کنترل بصری هر ریگ دلخواه bipedal custom rig روی اطلاعات موشن کپچر شده motion capture data را پیدا خواهید کرد و اینکار را توسط ابزار های منحصر بفرد مایا Maya و سیستم استخوان بندی بدن مایا Human IK system انجام خواهید داد. این دوره آموزشی، توسط سایت pluralsight و به مدت سه ساعت توسط آقای Amedeo Beretta با بیش از 12 سال سابقه کاری در پروژه های انیمیشن سازی Maya  تدریس شده است.

 ویدئو انیمیشن سازی موشن کپچر مایا : Video Tutorials

پخش آنلاین آموزش: قسمت اول

 

دانلود آموزش انیمیشن سازی مایا : هدف گذاری مجدد Motion capture غیر تخریبی

 Non-destructive Retargeting of MOCAP Animation in Maya Pluralsight

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

www.3dmaxfarsi.ir :پسورد فایل فشرده

خرید پستی

برای سفارش این محصول و یا سایر آموزش های فارسی – انگلیسی، به فروشگاه مراجعه بفرمایید.

 

نمایش بیشتر
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا